Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

Trzy piękności od Aidy

Przeglądając blogi lalkowe natrafiłam na wpis Aidy na temat jednaj z lalek. Właścicielka bloga przyznała,  że lalka nie przypadła jej do gustu. W komentarzach pojawiło się kilka podpowiedzi, co też z lalką zrobić.  Ja napisałam, że jest ładna i najlepiej nic nie robić... Kilka dni później otrzymałam miły mail od Aidy. Efektem naszej internetowej konwersacji jest zakup biletu w jedną stronę dla 3 lalek.
Oto one, w całej swojej krasie:

BARBIE FASHION PLAY MODESPASS 1990



Barbie Cut and Style




Barbie Benneton Shoping




i wszystkie panny razem


Zostały ubrane w przepiękne ciuszki i buciki od kolejnej sympatycznej blogowiczki: Ani z Doll Second Hand.
Polubiłam Barbie Benneton Shoping- pięknie pozuje i we wszystkich ubraniach wygląda bardzo ładnie. Zdecydowanie wybiera oczywiście żywe, ogniste kolory! Bardzo się cieszę, że przyjechała do mnie "jak ją Mattel stworzył", mam swobodę doboru garderoby dla niej. Fashon Play ma tak uroczą twarz, że od razu się ja lubi- zwyczajnie choćby za to, że jest i przyjęła u mnie gościnę. Natomiast Barbie Cut and Style z uwagi na piękną kameę wydaje się taka arystokratyczna. Pewnie zakumpluje się z Lady of Camelot. 

Dziewczyny- bardzo Wam dziękuję!      Z ubrań i lalek cieszę się przeogromnie! JAAAAAAAAAAAAA! Nawet nie wiem jak to wyrazić!

Oczywiście Szczuropies była na sesji foto... ewentualnie jak ktoś woli, robiła to, co jamniki lubią najbardziej: Kooooooooooooooooooooooooooopała!


18 komentarzy:

  1. Barbie Benneton Shoping jest prześliczna i dość rzadka!
    A na końcu najpiękniejsza lala, czyli Szczuropiesa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z tych lalek bardzo- są niebywale wdzięcznymi modelkami- wspaniale się z nimi pracuje

      Usuń
  2. Fajnie że laleczki zadomowiły się u Ciebie i dobrze się miewają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za 3 piękne lalki! Bardzo mi się podobają!Są dla mnie cenne ze względu na ogrom życzliwości jaki do nich dodałaś =)
      Możesz być spokojna o ich los- będzie im u mnie bardzo dobrze.

      Usuń
  3. Śliczne, ale Szczurcia najładniejsza, i jaka pracowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się Szczur wczuje to się przekopie na drugą stronę kuli ziemskiej ;]

      Usuń
  4. hejka
    śliczne masz lalki , ubranka - a szczególnie żółte buciki
    pozdrawiam ciebie i pieska , pogłaskaj go za uszkiem ode mnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty i czerwony należą do moich ulubionych kolorów, a o pomarańczowym to nawet nie mówię, bo tło bloga jest zbyt jawną podpowiedzią. Śzczurpies jest wdzięczy za głaskanie

      Usuń
  5. Matko Bosko! Toż to najazd blondynek jest. Jak w "Słonecznym patrolu" :P
    No i jedna ruda szczurpsina, w mniejszości. Więcej rudych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że muszę pokazać parę lalek z innym kolorem włosów

      Usuń
  6. Wszystkie panienki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! bardzo ładne! Na dodatek świetnie potrafią współpracować z fotografem.

      Usuń
  7. Cieszę się, że ubranka Ci służą :-D Nie spodziewałam się, ze założysz je na Baśki, ale jak widać, one też mogą fajnie się prezentować w takich innych klimatem ciuszkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne stroje- lalki są nimi zachwycone!A ja jestem zachwycona spoglądając na laleczki tak pięknie odziane dzięki Twojej życzliwości.

      Usuń
  8. Piękne są wszystkie trzy! Benetonce bardzo do twarzy w tej sukience. Nie wiedziałąm, że były takie z czerwonymi kolczykami, bo moja ma resztki niebieskich xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) Fakt, że Bennetonka prezentuje się najbardziej "soczyście" ... ale przecież nazwa ją do tego zobowiązuje =)

      Usuń