Obserwatorzy

wtorek, 1 stycznia 2013

Włoskie damulki

Przeszukiwanie netu związane z laleczkami Ceppi Ratti pozwoliło mi zidentyfikować jedną z moich laleczek- to Tanya:


Od Gałagutka przybyła do mnie bardzo ciekawa lalka, która swój rodowód ma w słonecznej Italii. Informacje o lalce tu i tu . Dzięki uprzejmości poprzedniej właścicielki lalka nie przybyła do mnie sama, lecz a przystojnym włoskim piłkarzem.

Na allegro natrafiłam na kolejną laleczkę z tej serii. Ma nieco dłuższe włosy i inny kolor kostiumu. Włoskie damulki wraz ze swoimi chłopakami prezentują się tak:

Dziewczyny założyły sportowe wdzianka, żeby rozegrać z chłopakami mecz. Chłopcy honorowo zremisowali z nimi wynikiem: 0:0. Po meczu wspólnie udali się na kolację.
 pomijając kolory kostiumów, obie lalki są identyczne-nawet ten sam makijaż
 od Gałagutaka jest laleczka w niebieskim kostiumie.
Ciekawe jest to, że lalki na stałe otrzymał swoje kolorowe kostiumy, pewnie po to, żeby lalkową golizną nie świecić. Na kostiumach obu damulek widoczne są drobne ślady po próbach usunięcia kostiumu. Ja z całą pewnością kostiumów usuwać nie będę, niech się pomęczą ich chłopcy w czasie gorących włoskich nocy.  =) (A tak na poważnie to kostium jest wmoldowany i lalka byłaby brzydka, gdyby ją z tego firmowego wdzianka okraść).


wiadomo Włosi uwielbiają piłkę nożną! i piękne kobitki!

* wypada nieco czasu poświęcić chłopakom: są to oczywiście najlepsi piłkarze lalkowego świata. Zwłaszcza reprezentant Włoch jest wyjątkowo sexy i z daleka zauważalna jest jego ekskluzywność. Drugi chłopak nieco mniej reprezentacyjny- ale jego dziewczyna nie ma powodów do narzekania.
*
Dziękuję Ci Gałagutku za piękne laleczki! Czekały na swój wpis troszkę dłużej- bo chciałam ich zaprezentować z drugą parą.

licznik 10983

18 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś główkę od tej lalki, ale osadzoną na ruchomym cialku, podejrzewam, że stefkowym. Niezidentyfikowaną pusciłam ją w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lalki łatwo zidentyfikować, bo na głowie mają wielki napis Ceppi Ratti

      Usuń
    2. Mała poprawka- tylko niektóre z nich są łatwe do identyfikacji... bo ma nazwę producenta- reszta niestety nie

      Usuń
  2. Cieszę się niezmiernie że panienka przypadła Tobie do gustu :D
    Mam nadzieję że będzie sprawowała się wzorowo i nie narobi zamieszania ;)

    Siostry razem wyglądają zjawiskowo!!
    Panów też mają niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że przypadła mi do gustu! Jest piękna- to taka Victoria Bekham lalkowego świata.

      Usuń
  3. Ach te Włoszki! Nic dziwnego, że piłkarzom żywiej zabiły plastikowe serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że chłopaki nie mają nóg na zawiasach - wtedy to by w gałę grali aż miło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można mieć wszystkiego =) mnie się obaj chłopcy podobają =)

      Usuń
  5. hej
    śliczne lalki , ale panowie również mają swój urok
    pomysłowe zdjęcia
    pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiły mnie one już jakiś czas temu... cieszę się, że natrafiłam na drugą z tej samej firmy.

      Chłopcy faktycznie są ciekawym uzupełnieniem dla nich

      Usuń
  6. Hello from Spain: Happy New Year!. The pictures are very nice. I like your guys .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hallo from Poland! =) Happy New Year Marta! Keep in touch

      Usuń
  7. Niezłe te panny :) Prawdziwe sportsmenki. I jakich super mają towarzyszy. Tylko pogratulować !!!
    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak są niesamowicie wysportowane =)
    Również pozdrawiam noworocznie =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne. Zaskoczyły mnie te wmolodwane stroje. Ja też posiadam jedną Tanyę, ale nie ma czegoś takiego. Pod ubraniem jest zupełnie goła. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Laleczka z 1. fotografii tez nie ma kostiumu- widocznie należą do innych serii - a jaki kolor włosków ma Twoja Tanya?

    OdpowiedzUsuń