Obserwatorzy

środa, 30 stycznia 2013

Sobowtórka

Taaaa... po długich poszukiwaniach, gdy już zupełnie straciłam nadzieje, że kiedykolwiek się uda, natrafiłam na sobowtórke mojej Barbie Fashon Play. To niby nic takiego- ale jednak... dla mnie ma to ogromne znaczenie, bo mam nareszcie możliwość porównania obu laleczek.
Pochodzą obie z Chin i jedyna różnica to kolor włosów. Nowozakupiona lalka- ta z rozpuszczonymi włosami, ma nieco bardziej słoneczny odcień blondu.
Na tym w zasadzie mogłabym zakończyć wpis- jednak lalki miały inny pomysł. Okazało się, że gdy pojawiła się odpowiednia następczyni, moja lalka postanowiła udać się na emeryturę. Planuje porzucić elegancki strój



i wskoczyć w luźne fatałaszki.


 Uznała, że ponad 20 lat królowania bardzo ją zmęczyło. Teraz będzie się wylegiwać, relaksować, odpoczywać i nicnierobić. Niech się teraz "młoda" pomęczy!
niezwykle przyjemnie wiedzieć  że moje Fashon Play'91 nie są same w lalkowym wszechświecie - u Lonely Heart mieszka ich siostra klik

 licznik 14091

8 komentarzy:

  1. Słusznie! Nowa kreacja wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: beautiful creation. Your doing a great job. Barbie is fabulous. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się zawsze podobały oczy tej lalki. Fajnie że masz je obie. Bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też podobają jej oczy- oliwkowo-fioletowe, takie inne niż u wszystkich barbich.

      Usuń
  4. hej
    lalkowe pozdrowienia ;-)))))
    mojej Barbie Fashon Play dla twoich lalek Barbie Fashon Play

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej lalkowe pozdrowienia!!! zaraz umieszczę link do Twojego wpisu. =))

      Usuń