Obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2013

Splaszczka Kira

ok! mam ją - ogłaszam wszem i wobec, że jest! Mam splaszczową Kirę!
kiedyś zaprezentuje ją w stadzie innych splaszczkowatych, jednak dziś jej samej poświęcę uwagę:


Ma przepiękne oczy i świetny makijaż! Oczywiście najpiękniej wygląda w letnich strojach.

Dotarła do mnie dzięki Pani Gabrysi. Przy okazji  mailowych pogaduszek wyszło, że jej poszukuję. Pani Gabrysia zerknęła do swego prywatnego archiwum lalkowego i się okazało, że Kira jest. Zupełnie jakby na mnie czekała. =)
Dziękuję serdecznie za ślicznotkę!!!


"Nadejszła" też pora na zmianę fotki  głównej



licznik 20462

12 komentarzy:

  1. Hello from Spain, I like very much this Barbie. I like her long hair. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło pozdrawiam z Polski, Marto! Cieszę się, e Ci się Kira podoba =)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Każda ze splaszczek miała jakieś muszelkowe kolczyki ale tylko u paru się zachowały =)

      Usuń
  3. Ale zajebiste logo!!! Gośka poczuła wiosnę, jak nic! :D

    Czekam na wpis zbiorczy ze Splaszczkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasuje wreszcie tę wiosnę przywołać- bo kołowacizny można dostać =)

      Usuń
  4. Rzeczywiście śliczna. Zawsze jak na Kirę patrzę to przypomina mi Catherinę Zeta Jones z Zorro z Banderasem w roli głównej.

    OdpowiedzUsuń