Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

Kapelusz dla Justi

Uszyłam taki kapelutek dla Sindy- Justi.  Średnica wewnętrzna ronda dla takiego modelu Sindy to 4,6cm, zielony pasek ma szerokość 3 cm i długość 14 cm. Materiał przymocowałam do filcu klejem do takanin. W necie się naczytałam, jak robić rożne kapelusze. Postanowiłam jakiś uszyć dla mojej Justi.







Kapelusz wykonany z filcu, ozdobiony "łączkowym" materiałem. Ostatecznie zrezygnowałam z ozdabiania go kokardą- bo chcę zachować klasyczną prostotę kroju i fasonu.


Zastosowałam mały trik: na pierwszy rzut oka kapelusz wydaje się tylko zielony- dopiero oglądanie go z różnych stron powoduje, że odkrywa on kilka niespodzianek =)

Uszyłam jej jeszcze buty.



licznik 29974

12 komentarzy:

  1. Lalka wygląda świetnie a te buty wyszył ci wspaniale :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kradnę patent na buciki- o filcu nie pomyślałam! Kapelusz zacny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo - fajnie, że Ci się przyda

      Usuń
  3. Hello from Spain, she is very cute. I love her outfit. Nice shoes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję- to moje pierwsze lalkowe buty- następne powinny mi wyjść lepiej

      Usuń
  4. Świetny kapelusz i buciki. Justi jest przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Świetny pomysł z tą niespodzianką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny kapelusz. Bardzo jej pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyłam ręcznie- najdłużej mi zeszło z obszywaniem brzegu

      Usuń