Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2012

mój ulubiony kawał o Barbie

Przychodzi mezczyzna do sklepu z zabawkami i chce kupic swojej córce laleczke Barbie. Sprzedawczyni poleca:
Jest wiele roznych modeli, mamy:
"Barbie w szkole" za 27,95?"Barbie na kempingu" za 27,95?
"Barbie imprezowa" za 27,95?
"Barbie wychodzi za maz" za 27,95?
"Barbie na zakupach" za 27,95?
"Barbie na plazy" za 27,95?
oraz "Barbie rozwiedziona" za 527,95?
Zaskoczony facet pyta:
- Co prosze? Co to byl za model na koncu
- "Barbie rozwiedziona" za 527,95?
- Hmmm, dlaczego "Barbie rozwiedziona" kosztuje rowne 500? więcej
- No tak... Wie Pan, w zestawie "Barbie rozwiedziona" jest mase dodatkow:
Domek Kena, jacht Kena, auto Kena, motocykl Kena, meble Kena, stereo Kena i wiele innych...

kawał pochodzi z :http://dowcipy.bloog.pl/id,1427377,title,Barbie-rozwodka-,index.html

przemyślenia filozoficzne: szkoda, że nie mam w gronie moich lalek Barbie rozwódki, przydałby mi się ten motor, auto i dom dla moich lalek =)


na razie Barbie ma 2  rowerki

1. rowerek

2. rowerek 

 i niekiedy domek (gdy zabiorę ja w weekendy do szkoły):

Rzeczy, rzeczami, ale najważniejsze, że ma przyjaciół, z którymi miło spędza czas w weekendy
czego i Tobie życzy

9 komentarzy:

  1. Ja też chcę, zwłaszcza jacht Kena.

    OdpowiedzUsuń
  2. domek jest przepiękny! czy to ręczna robota któregoś z uczniów lub rodzica, czy tez jest kupny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Domek zrobił tato mojego kolegi według projektu jednej z nauczycielek. Ta sama pani również go pomalowała. Ma zdejmowalny dach i można zaglądać do środka. To makieta wiejskiej chałupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jak to? To wewnątrz domku coś jest? :D Zrobisz kiedyś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twoje komentarze ;) A z bloga ciągle się czegoś dowiaduje np. Kim była Józefina Baker ((moja kocica ma takie imę) i dajesz fajne linki do stron, do których sama czasem będe zaglądać. Nie wiedziałam, że sa kawały o Barbie...

    OdpowiedzUsuń