Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

suknia ślubna w 2 odsłonach

Na początek zaglądnij tu http://dollsecondhand.wordpress.com/2012/08/19/polska-moda-lalkowa-kilkanascie-lat-wstecz/ . Na pierwszej fotografii znajduje się sukienka, która dzięki uprzejmości właścicielki bloga trafiła do mnie. Aniu dziękuję Ci bardzo!
Suknia ślubna, o nieco drapieżnym charakterze idealnie pasuje do ostrej babeczki. Znalazłam takową babeczkę.

W sukni dokonałam kilku drobnych zmian. Na przykład odprułam złotą wstążkę. (Producenci ubrań dla lalek chyba nigdy się tymi strojami nie bawią. Co za durny pomysł obszywać sukienkę wstążką do pakowania prezentów?!) A skoro już i tak odprułam kawałek falbanki, to  poszłam na całość, odprułam do końca, pocięłam, pomarszczyłam,   podoszywałam to i owo.  Dorzuciłam też haleczkę, coby zgorszenia nie było.

 co za pech, że nie mam białych butów ślubnych na Barbie
 Jose Armando jako mój jedyny chłop w graniaku "robi za tło" dla Panny Młodej

Przemyślenia filozoficzne i inne takie: przyznaję, że ten typ lalek nie podoba mi się. Ostry makijaż  i na dodatek we wściekłych kolorach. Biedna lalka, taka ładna na buzi i tak się musi męczyć z tym tynkiem na twarzy! Szczerze mówiąc, długi czas miałam ochotę się jej pozbyć. Dopiero niedawno zmieniłam zdanie. Mam jeszcze drugi taki sam łeb bez kolczyków, doczepiony do dużo nowszego ciała.
Ta, tak, wiem, że to kultowa lalka i wypada mieć ją w zbiorach.
Aktualnie lalka powędrowała w widoczne miejsce, aczkolwiek suknia wymaga paru uzupełnień  i jeśli lalka w niej zostanie, to z pewnością w welonie z woalką, coby zatuszować ten okropny makijaż.

9 komentarzy:

  1. Ło Jezu, to nie tylko mnie się ta paskuda rockowa nie podoba? Uffff, kamień z serca. Producent zrobił tej ślicznej laleczce kuku za pomocą cienia do powiek, dzięki czemu wygląda nie jak rockowa panna tylko jak podstarzała ciocia, która niedowidzi i robi sobie krzywdę, ładując tonę tapety na twarz. Może woalka rzeczywiście trochę zatuszuje ten koszmarny mejkap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się ten makijaż z czym innym kojarzy, na mailu masz wiadomość z czym. Na blogu nie wypada pisać, bo byłoby nieprawomyślnie. Bo blogi lalkowe czyta dużo dzieci. Wiem z najlepszego źródła- od dzieci =)

      Usuń
    2. Oj, wydziwiacie :P Rockerka wygląda dobrze, ino ciuszków bardziej rockowych wymaga!

      Usuń
    3. a ja myślę, że okularów, do zasłonięcia tej tapety

      Usuń
  2. Ja też trafiłam na taką suknię z obszyciem ze wstążki do prezentów, spotkał ją smutny los. Została popruta na wykrój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Los mojej sukni można uznać za szczęśliwy- została poddana lekkiej modyfikacji

      Usuń
  3. śliczna ta suknia ślubna, nie wygląda jak tort weselny, co, jak dla mnie, jest wadą większości sukien. świetne kolczyki

    co do makijażu lalki - też za nim nie przepadam. rozumiem, ze to ma być w stylu lat 80'te, tyle ten makijaż nie podobał mi się też na bieżąco, w latach 80'tych, i obecnie nic a nic sie to nie zmieniło. I tak na szczęście makijaż Barbie to małe piwo w porównaniu do Midge czy Dany, tam dopiero Mattel zaszalało z cieniami @@

    klon Blaina zabójczy, ma taką groźną minę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że Barbie ma najmniej wyzywający makijaż z całej ferajny, ale i tak jest okropny i trąci tandetą na 100 km.

      Że niby Jose Armando to Blain? Hm... Fajnie wiedzieć!

      Usuń