Obserwatorzy

sobota, 18 sierpnia 2012

A jednak przeszczep

Oświadczyny Jo spowodowały, że Anna zaczęła coraz krytyczniej spoglądać na własne zniszczone ciało. Przecież w niedalekiej przyszłości czeka ją wesele i noc poślubna, a ciało nadal przypomina wrak. Po długich rozważaniach postanowiła nawiązać kontakt ze znanym lekarzem, Doktorem Di i poddać się operacji zmiany ciała. Wyjechała razem z Pamelą. Dziewczynka wymagała przyszycia nóżki.

 spotkanie z lekarzami: Doktor Di i Siostra Replikacja
(i nareszcie wiadomo, jak wygląda mąż Gracji Replikacji opisanej tu: http://mojalalkowamoda.blogspot.com/2012/07/trzy-gracje-klonowe-replikacje.html)


a oto nowe ciało, niebarbiowe, lecz pochodzące od innej kloniczki:
nowe ciało: Anna spogląda na nie z uznaniem - zgrabne i symetryczne- a przede wszystkim pozbawione dziur



 siostro, głowa!
niezłe ciałko- klonowate- ale w sam raz dla Anny
 tak, już jest po sprawie, operacja przebiegła pomyślnie
Pacjentka znajdowała się pod troskliwą opieką siostry Replikacji

 Wstań, pójdziemy oglądnąć Twoje nowe ciało.
tyłek niczego sobie fiu fiu

 Co myślisz o nim Anno?
O! Ruchoma talia! Świetnie! Własnie o takiej marzyłam!
(biust tez ładny - idealnie symetryczny)
Teraz kolej na Pamelkę

operacja zakończona sukcesem
Po jednodniowym pobycie w  klinice Doktora Di obie panny powróciły do usychającego z tęsknoty Jo.

9 komentarzy:

  1. Jesuuu... jak ja bym chciała żeby mi ktoś przeszczepił ciałko!
    Na kiedy doktór Di ma wolne terminy? Przyjmuje na NFZ czy prywatnie?
    No i najważniejsze: czy ciało mam zdobyć własnym sumptem, czy Dr ma katalog?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam numeru telefonu do Doktora Di. Anna zrobiła operację w największej tajemnicy. Nie wspomina o tym ani słowa w towarzystwie. Wersja oficjalna głosi, że pojechała z Pamelką, żeby opiekować się dziewuszką po operacji zamocowania uszkodzonej nogi

      Usuń
  2. hahah xDD dobry motyw ;DD A co zrobisz ze starym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare ciało wylądowało w pudle, dostanie je kiedyś inna lalka, której nie czeka noc poślubna z Jo.
      Tak na marginesie ciało pochodzi od Twojego kolna, tego z czerwonymi źrenicami. Było tam parę ciał bez łbów i parę łbów bez ciał- bezczelnie zrobiłam "machniom".

      Usuń
    2. wiem zauważyłem.:)) wiedziałem że ci się przydadzą;D

      Usuń
  3. Oby tylko ciało nie pochodziło z jakiegoś nielegalnego źródła!
    Lala jak nowa i do nocy poślubnej gotowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciało pochodzi od Dollbby'iego - zostało zrabowane klonicy wampirzycy.

      Usuń
  4. Życzę Annie udanej nocy poślubnej.

    OdpowiedzUsuń