Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2013

Hula Hair Teresa

To lalka dla mnie bardzo ważna, dowodzi, że wystarczy poczekać, a marzenie się spełni. Swego czasu przegrałam ją na aukcji i jak to ja, pożegnałam się z myślą, że na te lalkę kiedykolwiek jeszcze natrafię. A jednak trafiłam. Jest! Stroju oryginalnego nie ma. Nie będę rozpaczać- najważniejsze dla mnie, że jest lalka.
Foto z momórki:
 zebrałam wszystkie 3 Hula Hair.



dziewczyny mają plany na przyszłość- owszem taneczne, ale mało związane ze spódnicami z trawy =)

licznik 17477

17 komentarzy:

  1. Ładne panienki, nie wiedziałam że masz aż trzy Barbie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ich 3 i co ciekawe, różnią się detalami. =)

      Usuń
  2. Nazwa zobowiązuje - dziewczyny muszą zacząć hulać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie intensywnie trenują i czekają na kostiumy

      Usuń
  3. Niesamowite włosy, czy tylko ja wyczuwam pewne podobieństwo do znanej kolekcjonerki lalek? ;)

    To uczucie, kiedy przegrywam aukcję i patrzę na zdjęcia z myślą "widzimy się ostatni raz, więc żegnaj". Taaaa, skąd ja je znam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzam z rozpaczaniem- jak się uda to kupię, a jak nie to nie.

      Usuń
  4. Hello from Spain: congratulations on getting this wonderful doll. The dreams are fulfilled. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marto- czasem ma się szczęście, a czasem nie =) cieszę się, że raz na jakiś czas mi się udaje =)

      Usuń
  5. Czyli będą dzikie tańce?:)
    To musi byc fajne uczucie skompletować całą serię:)
    Mnie się jeszcze ani razu nie udało, ale wszystko przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie- przyjemnie! aczkolwiek ja się nigdy nie nastawiam, na to, że uzbieram serię, to przypadek- cieszę się z lalek, które mam. Jeśli akurat uzbiera się komplet to mam większą frajdę- bo jest im raźniej. Większość lalek mam po 1 z serii. I mi to wcale nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Gosiu
    widzę że masz hulaśne lalki ...he he
    cudowna gromadka , kolorowe , uśmiechnięte i piękne lalki
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęło się od pierwszej Barbie, kupiłam jej koleżankę, żeby nie musiała mieć samotnie takich dziwnych włosów, potem trafiła się trzecia Barbie, następnie Christie ( a nawet nie podejrzewałam, że ktoś w Polsce ją ma i chce sprzedać)i Teresa...

      Usuń
  8. Bogactwo kolorów. Fajnie, że spełniłaś następne marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory są zabójcze! =) istne szaleństwo na włosach

      Usuń
  9. No- tej bandy zazdraszczam;)! Bardzo!

    OdpowiedzUsuń