Obserwatorzy

poniedziałek, 16 maja 2016

Pomóc damie w potrzebie

śwego czasu Lester miał firmowy włos- czyli rozjechaną wiewiórę, ale powiem szzerze, że mi ta jego peruka przezkadzała i postanowiłam go owłosić. A to, że na blond, to mi przyszło do głowy przy okazji jego kumpma, którego owłasiełam wczesniej i przymierzałam mu blond, ale jakos wolał być brunetem.

tak wyglądał wześniej:



 no jaka owieczka! teraz możesz zarzucić "herami"
 dobrachłopaki! odpierwiastkujcie się- od moich włosów! no nie wytrzymam- ale mnie urząziłaś! będe je musiał związać- bo sie figlarze ode mnie nie odczepią!

nie jestem mechanikiem, ale- może akurat coś pomogę
 ok, zepchnijmy go ma pobocze
 cóz tam się zepsuło...
e chłopaki- a sprawdzaliście, ile jest w baku benzyny?

wicie jak to czasem bywa- o oczywistym sie nie myśli...

noo faktycznie Sahara w baku! dobra- pchamy na stację po paliwko!

licznik- 102469

17 komentarzy:

  1. Poległam :) zakochałam się w kasztanowłosym :) wygląda obłędnie i tajemniczo :) Kto on z urodzenia, że tak powiem bo nie poznaje :) podmalowałaś go super :) Reszta chłopaków też super.... ale brązowowłosy rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W oryginale brązowy był wampirem- składakiem =)A ja go tylko owłosiłam. Ja go nie malowałam- tylko kupiłam. Poprzednia właściecielka go malowała. Zernkij na poprzedni wpis =)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła ekipa testosteronowa się zawiązuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich o wiele więej - ale duzo z nich ma ęże na głowie.

      Usuń
    2. chętnie zobaczę i te węże -
      nie bojaźliwam zbytnio :)))

      Usuń
  4. Fantastyczny post! Samochodzik wymiata! Pasażerowie również! Tak, tak! Paliwo to ważna rzecz :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samochoddzić miał swoja przeszłość taką w rękacg małego niszczyciela i to trohe widdać- ale oólnie do zdjęć to całkiem ładnie pozuje- i najważniejze- nie jest różowy! ani czarny- to w sumie każda lalka może nim jechać

      Usuń
  5. Wszyscy panowie mają obłędne włosy !!! Wszyscy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki- najwięcej sie przy kocurze nakleiłam

      Usuń
  6. Nieźle owłosiłaś chłopaków. Samochodzik pierwsza klasa i do pchania niezbyt ciężki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autko jest już u mnie ze 3 lata =) czasem o uzytkuję do got- no bo to idealny temat męskich pogaduszek

      Usuń
  7. Chłopcy mają teraz swój własny styl - wyglądają, jak wyjęci z rockowej kapeli ;-) Zdjęcia porobiłaś strasznie fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, no w sumie to z 1 zdjęcia jestem zadowolona

      Usuń
  8. Fajne stado, mam słabość do długowłosych facetów :-) Lester w wersji czarno-czerwonej miał swój demoniczny klimat i przyznam, że bardzo mi się podobał - tylko w tamtym wcieleniu pewnie nie zechciałby popchać autka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem z peruka Lestera był taki, że jakiekolwiek ułożenie jej zawsze się kończyło jakos tak, że mnie ni zadowalało. Zastanawiałam się, czy nie powinien mie długih czarnyh, ale się rozmysliłam- przymieerzyłam czarne, potem blodn i blond wygrały

      Usuń