Obserwatorzy

środa, 27 października 2021

Jak wyleczyć pullip z żółtaczki?

 




Okazuje się, że w miarę upływu lat starsze pullip żółkną. Na szczęście jest na to rada:


Ratunkiem dla takich biedaczków jest kąpiel w trzyprocentowej wodzie utlenionej. Pojemnik trzeba nakryć pokrywką lub przynajmniej workiem foliowym. Pojemnik ustawiamy na słonecznym parapecie. Należy uzbroić się w cierpliwość. W lecie, w piękne, słoneczne dni wystarczy zaledwie doba. W jesienne dni zajęło mi to 2 tygodnie. 

ale było warto!!! serio!!!


oto ona! Sympatycznej Ani, która załatwił mi taką piękność oraz pomogła ją "wyleczyć z żółtaczki" serdecznie dziękuję!!!!

 licznik 218 225

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak! spoglądam na nią teraz z prawdziwą przyjemnością!

      Usuń
  2. Nie może być! To naprawdę pomogło! Panienka jest śliczna! Aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post! Wiesz może jak się pozbyć ciemnych zabarwień na lalkowym plastikowym ciele? Robiłam butki dla mojej "winylowej bjd" ale nawet nie wiedziałam że materiał tak farbuje. Zmywaczem do paznokci nie poszło a na inwestycję w nadtlenek benzoilu nie mam na razie kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale z wodą utleniona spróbować można.

      Usuń
  4. O proszę jaki prosty paten :-) Nie mam takich laluszków, ale kto wie... Dobrze znać różne triki :-) Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej metody ratunkowej nauczyła mnie Ania

      Usuń
    2. Ta, wszystko przed Tobą, jeśli marzysz o pullip, to myślę, że kiedyś do Ciebie dotrze.

      Usuń
  5. Panienka wygląda rewelacyjnie! Piękna dziewczyna.
    Dziękuję za podzielenie się radą. Nigdy nie wiadomo, kiedy może się tak cenna wiadomość przydać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję sobie wodę utlenioną do przetestowania jak mi się kiedyś jakaś zabarwiona lalka trafi, do tej pory radziłam sobie masłem i benzacne, ale warto znać różne sposoby tak profilaktycznie. :)

    OdpowiedzUsuń