Obserwatorzy

wtorek, 30 grudnia 2014

5 lalek marzeń na 2015 rok

 Nim rozpocznę chciejlistę, pochwalę się najmilszymi i najdłużej wyczekiwanymi lalkami 2014r


Dotarła do mnie Barbie '1920's Flapper' w grudniu i lśni przecudownym blaskiem gwiazdy kina lat 20 i 30. Urzeka delikatnością i niezwykłym czarem złota. W przeciwieństwie do lalek z LIDH, chociaż ma wszyte rzęsy- nie wygląda tak, jakby ktoś coś jej wbił w oko. Jej spojrzenie urzeka naturalnością i niewymuszonym czarem wielkiej damy.
Druga z lalek budzi u mnie zawsze ciepłe uczucia i wielokrotnie głaskam jej szaloną czuprynkę z burzą loków. To oczywiście Patrycja:
 Patrycja czekała u mnie prawie rok na to, żeby wyrosnąć z małej Pullip na "dorosłą", pełną wdzięku kobietę. Pomogła jej w tym, jak zawsze niezawodna Justyna. Pamiętam doskonale chwilę, gdy zobaczyłam znany mi adres na kopercie i wiedziała, że w środku jest obitsu. Cała rodzina pomagała je zakładać! Sprawdzaliśmy artykulację i podziwialiśmy niezwykłe kształty. Jej dawna "ośla skórka" okrywa teraz małą "Paskudkę". Patrycja zawsze była życzliwa, to chetnie odstąpiła swoje małe ciałko i "oślą skórkę" bezcielesnemu łbowi otrzymanemu gratisowo na jajmaku od zaprzyjaźnionego pana handlującego rupieciami.


Po paru latach chomikowania ukształtowała mi się jakoś tak sama z siebie chciejlista, przy czym nie wiem, czy da się wszystko spełnić, ale jak się część spełni, to też się będę cieszyć
chciejlista w zasadzie nie-Barbiowa, bo marzą mi się następujące lalki:
1.Chłop dla mojej Patrycji, który miałby podobne proporcje jak ona:
na przykład taki: Docolla Pullip Doll Black Butler Sebastian TaeYang Figure Doll
pobrane z : http://www.forlessthanever.com/product.php?ASIN=B004YC27B0

2. jakaś mała Pullip z obitsu 11, która mogłaby zostać ich dzieciem, na przykład ta

3.     taka pięknisia Pullipowa
4. Szary kot hujoo, męskie ramię i wsparcie dla mojej Koty

5. jakakolwiek Petite Blythe- bo ciekawie wygląda "mrygająca".

Trzymajcie kciuki za mój portwel, żeby nie padł z wrażenia, jak te chciejliste będzie musiał finansować =)

Moi drodzy, w ostatni dzień StaregoRoku bardzo Wam dziękuję, za to, że mnie wspieraliście w najtrudniejszym roku mojego życia. Dziękuję Szarej Sowie za codzienną modlitwę za Justynkę, dziękuję Magalicie, Justynie i Gabrysi za wsparcie i wiele cennych rad, dziękuję Królikowi R. i Staremu Zgredowi, Ani  i Kasi Zbieraczce za życzliwość. Dziękuję Lunarh, za to, że mimo długich godzin pracy i dalekiej drogi, zawsze miała dla mnie życzliwe słowo. Dziękuję Dollbbiemu za luzackie spojrzenie na prozę życia. Dziękuję Grażynce, Ani i Manhamanie za okazywaną mi niezmiennie serdeczność. 
Ciężko mi wymienić wszystkich i każdemu z imienia podziękować. Ogromnie Wam jestem wdzięczna za odwiedziny na blogu, za życzliwe komentarze i maile. Bardzo Wam dziękuję! Dzięki Wam jakoś przetrwałam ten najtrudniejszy rok mojego życia.
licznik 70171

12 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki żeby portfel nauczył się w 2015 roku przyciągać samą grubaśną kasiorę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za to, żeby portfel dostosował się do Twoich marzeń :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chyba trzeba Ci życzyć wygranej w Totka, bo w SH takie marzenia nie bywają. Ale co tam, trzeba mieć marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby się marzenia z chciejlisty szybko pospełniały (i najlepiej niedrogo :) :) :)) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzonka życzę i Wszystkiego Najlepszego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, dziękuję za życzenia i życzę Tobie także spokoju ducha i spełnienia marzeń, tych lalkowych i nie, w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego życzę i grubego portfela na wszystkie lalki z chciej listy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo radości i spełnienia lalkowych marzeń w 2015 roku. A jeśli nie wszystkie się spełnią - to też dobrze, bo mieć piękne marzenia - to też powód do radości:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrówka, spokoju, radości i miłości, spełnienia wszelakich marzeń, najbardziej tych "lalkowych". Życzę Ci Gosiu, aby ten rok był dla Ciebie przeciwieństwem tego poprzedniego... Masz spore serduszko, szczególnie dla naszych "braci małych" - więc na pewno jako dobra osóbka tak właśnie będzie! Kolejny, blogowy rok przed nami - będę zaglądać i podziwiać Twoich MH Panów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja, i ja życzę spełnienia nie tylko lalkowych marzeń i
    pragnień - a takiej cudnej pannicy w sukience w groszki
    to i mnie by się okrutnie wręcz chciało...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne wszystkie lale z marzen tych juz spelnionych i tych do spelnienia!!!!

    Wiec i ja dolaczam sie do zyczen spelnienia lalkowych i nie lalkowych marzen!!Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełnienia lalkowych marzeń życzę bardzo mocno:)

    OdpowiedzUsuń