Obserwatorzy

piątek, 3 czerwca 2022

W Krajnie jest fajnie! Sabat Krajno

 kilka lat temu dostałam od znajomego hurtownika książek pakiet zeszytów i planów lekcji z logo Sabat Krajno. Moim marzeniem było wybrać się tam kiedyś i zwiedzić park miniatur, bo lunaparkowe rozrywki nie są w moim guście. Za to niezmiennie fascynowały mnie miniatury... Dzięki staraniom mojej koleżanki- udało nam się pojechać tam "z roboty"- czyli służbowo. Udało mi się wygospodarować kilka minut na zrobienie paru zdjęć.




Miniatur jest o wiele więcej! "Okoliczności przyrody" były różne- i chmury i słońce... oczywiście "wiało jak w kieleckim" =)

Kiedyś musze tam pojechać prywatnie- w wtedy na spokojnie zdjęcia zrobię!

licznik232,320

8 komentarzy:

  1. Ten park jest fantastyczny. Byłam w zeszłym roku i wróciłam zachwycona, wiec nie dziwię się, że chcesz tam wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli mi sie uda, to prywatnie! Wtedy na spokojnie bede miec czas na zdjecia, poczytanie o zabytkach i nacieszenie sie nimi na spokojnie

      Usuń
  2. Też mnie kusi odwiedzić to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że uda Ci się zrealizować to marzenie

      Usuń
  3. Pisałam tu już, prawda? Miejsce ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko mi się uda- chętnie tam znów pojadę! Było super! Ok, pomijam lunaparkowe atrakcje, bo to nie moje klimaty- ale- miniatury zachwycające

      Usuń