Obserwatorzy

piątek, 16 września 2022

Spokój





 Dzięki pomocy Justynki- no bo moje ajkju nie ogarnia Aliexpressu- dotarła do mnie taka lalka. Długie lata ten typ lalek nazywałam "czarodziejkami z księżyca"- bo przypominały mi serialowe postacie. Powiem Wam, że takiej lalki było mi trzeba! Jej spokojne piękno, delikatność i subtelność bardzo pozytywnie na mnie działa i pozwala odpocząć.

Dziękuję Justynko za pomoc w zakupie!

licznik 250,086


mam dobrą wiadomość: udało się spłacić kolejną cześć faktury za leczenie podopiecznych Teresy. 

spłata faktur za leczenie podopiecznych Teresy


12 komentarzy:

  1. Podobno były u nas w Auchan. Nawet w promocji, ale mnie się te czerwone oczy i różowe włosy nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowo, ta konkretnie mi sie podobala, ale byly tez w bardziej typowej gamie kolorystycznej

      Usuń
  2. Ale super! Ja się na Czarodziejce z Księżyca wychowałam, miałam 14 lat jak ją Polsat emitował pierwszy raz. Każdy odcinek widziałam po kilka razy i absolutnie uwielbiam takie mangowe postaci, a lalki to już szczególnie! Twoja jest urocza, śliczne różowe włoski, czerwone oczki - tylko lalce może być ładnie z czerwonymi oczami! Jeszcze do tego artykulacja! A przybyła goła czy ubrana?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudna i słodka, też się nacieszam moją!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. też tak pomyślałam, że czas odrobinę nietypowości wprowadzić do moich zbiorów

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. oczarowała mnie i przyznam- że zerkam na nią z ogromna przyjemnością

      Usuń