Obserwatorzy

sobota, 27 sierpnia 2022

tak jest mało czasu, mało dni... serce bije tylko kilka chwil... żegnamy Ewę

 Na blog Ewy zaglądałam setki, a może nawet tysiące razy. Jestem niezmiennie zachwycona jej talentem, siła twórczą...

Wobec tajemnicy śmierci jesteśmy wszyscy równi i równie bezradni. 

Wobec tajemnicy śmierci moje gadulstwo chyli czoło.

 Nie wiem, co mam wtedy powiedzieć, bo w mojej ocenie brzmi głupio... zazwyczaj więc milczę. 

Niech Ewa pozostanie w naszych sercach na zawsze. To, że tyle osób na blogach zamieściło ciepłe słowa o Ewie, jest miarą jej wartości, nie tylko w wymiarze naszym- lalkowym- ale tym ogólnym- ludzkim.



"Nie jest mi tak ciężko kiedy wiem, że na końcu drogi spotkam Cię..."

do zobaczenia w innym świecie Ewo na  drugim brzegu życia!

2 komentarze:

  1. Ewa była wspaniała. Nawet trudno mi pisać "była". Nie umiem tego zaakceptować. Nie umiem tego oswoić.

    OdpowiedzUsuń