Obserwatorzy

niedziela, 26 lutego 2023

Sweet Valentine Barbie od Hallmark- gdy opadną walentynkowe emocje

 Nie mogę powiedzieć, że jakoś wybitnie mam alergię na Walentynki.. ale też nie wywołują u mnie żadnych dreszczyków emocji. Oczywiście świetne jest to, że ludzie w takim dniu okazują sobie wyrazy sympatii i miłości. Lubię motywy serduszkowe- jako takie. Z chęcią rozglądam się za nimi i znajduję nawet czasem w zupełnie zaskakujących miejscach- w układzie chmur, gałęzi drzew, liści...

Ponieważ jest (jeszcze) luty, to mogę zaprezentować Barbie Walentynkową. Trafiła do mnie dzięki Gosi. Mówi- patrz-ładna! Weź- będziesz zadowolona! (Wróżka z tej Gosi, czy co?... no wzięłam i jestem bardzo zadowolona!) Lalka jest zjawiskowa!

Jest to jedna z najpiękniejszych lalek w moich zbiorach. Wykwintna, gustowna i subtelna. 






Nie tylko lalkowicze mają swoje marzenia. Moja znajoma  -Teresa,  prowadzi dom tymczasowy dla zwierzaków. Relację z wizyty lalki podróżniczki u jej podopiecznych, można zobaczyć tu. W wyniku długich starań, w końcu trafiła pod skrzydła fundacji i ma swój KRS (widnieje też na banerze mojego bloga).




 Jeśli ktoś nie ma pomysłu, komu podarować swoje 1,5%... proszę o wsparcie domu tymczasowego "Pies i Kot na Manowach" u Teresy.
licznik 263 561
Dziękuję za odwiedziny! był taki czas, że zastanawiałam się, czy ktoś tu jeszcze zagląda.... Jest mi bardzo miło- że jednak zaglądacie!


12 komentarzy:

  1. Lala przepiekna <3 Mam nadzieje ze znajdzie sie duzo osob gotowych pomoc zwierzakom. Ja popytalam w swojej rodzinie ale wszyscy pooddawali swoje % na bardzo szczytne cele. Pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się z lalki cieszę, zważywszy, że jest już u mnie długi czas. Dziękuję za pomoc. Przypominam się na blogu, bo czasem ktoś nie ma pomysłu- gdzie podarować pieniądze. Może akurat będzie ktoś, kto wesprze dom tymczasowy u Teresy.

      Usuń
  2. Przepiękna panna trafiła pod Twój dach.
    I ja popytam wśród znajomych, czy nie zechcą wesprzeć Teresy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna lalka! Bardzo dobrze, że posłuchałaś Gosi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna panna ❤️
    W jej zmielonych oczach można zakochać się bez końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wgapiam się z zachwytem, choć już dawno po walentynkach

      Usuń
  5. Lubię mix różu z zielenią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez jeden z moich ulubionych zestawów kolorystycznych

      Usuń