Obserwatorzy

niedziela, 23 kwietnia 2023

Niestresujące piękno "Tęczówy"

 Od jakiegoś czasu, w ramach relaksu, przyglądam się mojej "Tęczówie". co fakt- to fakt- zbór złożony z 1 elementu nie jest imponujący... Utknęłam w martwym punkcie, jeśli chodzi o wybór następnej. W zasadzie- podoba mi się taka, której cena mnie rozwala... czekam, aż mi się trafi z drugiej ręki. No ale nie o tym mam tu pisać... przy okazji kontemplacji urody "RH" doszłam do wniosku, że lalki w zupełnie relaksujący dla mnie sposób są nieidealne. W stosunku do Barbie są kluseczkami- korpulentne, uroczo pulchne, małocyckowe i wielkotyłkowe. Dla mnie prezentują taki niestresujący rodzaj piękna, przy którym moja nieidealność okazuje się możliwa do zaakceptowania.


licznik 268 716

8 komentarzy:

  1. Tę pięknotkę ostatnio upatrzyła sobie moja córa, a ja zachwycam się ubrankami. Na którą polujesz? Ostatnio Lily Cheng pojawiła się w bardzo atrakcyjnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozważam zakup Rexxa lub Delilah- ale jeszcze się nie zdecydowałam

      Usuń
    2. Ooo na Rexxa i ja poluję - obyśmy w tym starciu nie poległy Gosiu 🌈🌈🌈

      Usuń
  2. Przesliczna <3 Ja tez mam kilka...nascie :) A miala byc jedna na probe :) Sa bardzo wdzieczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też je lubię! Chociaż ostatnio jakby bardziej wolę chłopaków z Shadow High 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie chlopakom przygladam dosc ostrożnie

      Usuń
    2. Ostrożności nigdy za wiele zwłaszcza że te chłopy potrafią zawrócić w głowie baaardzo 🌈🌈🌈

      Usuń