Obserwatorzy

sobota, 16 września 2017

jak dobrze wyglądać nago

Projektant tej lalki - która z założenia jest komerem i w wydaniu projektanta jest melancholicznie-depresyjny, chyba lubił iroznizować i nazwał ją Beatrycze... hm... no że niby szcześcliwa... jednak gdy kupiło się lalkę bez makijażu- to jakoś nie było na niej widać szczęśliwości. Ale od czego utalentowana artystka?! Po konsultacji z Martynką  doszłysmy do wniosku, że lalka ma ogromny potencjał i uda się ją rozweselić. Zatem komar odleciał do Matynki i powrócił jako wesoła elfka



mam pecha do światła - ale na tyle, na ile to możliwe starałam sie pokazać cały jej urok!
 jak ja się z niej ciesze! a ponieważ nadciaga jesień- komar bedzie zmuszony coś na siebie włożyć- choć najpiekniej wygląda nago

20 komentarzy:

  1. zaiste - wielce to intrygujący
    komar a właściwie Komarzyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza...a czy krew też wysysa z ludziów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna !!!!
    Ona MUSI być goła !!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! To niesamowita laleczka! Intrygująca, czarująca, zjawiskowa i w dodatku panna Komarówna! Cudna i niepowtarzalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie ta nietypowośc zakusiła mnie do jej zakupu

      Usuń
  5. No cudo po prostu !!!! wiedziałam, że ją pokochasz :) jest fantastyczna :) Ciekawa jestem mojej Bzyczki :) ale jeszcze troszkę muszę na nią poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam sie troche- ale z makijażem to rewelacyjna

      Usuń
  6. Jakies body bedzie jej pasowac! W pastelowym kolorze. Sliczne straszydełko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna komarka :) U mnie Zurinkowa czeka na pomalowanie, ale na razie wzięłam się za inną bidę ;)

    OdpowiedzUsuń