Obserwatorzy

niedziela, 24 marca 2019

kawałek pullipowej historii

Zazwyczaj moje chomikowanie lalek ogranicza się do wypatrzenia, przemyślenia, czy chcę i kupienia podobającej mi się lalki. Zupełnie przypadkowo odkryłam, że mam w swoich zbiorach kawałek pullipowej historii, a mianowicie lalkę na ciałku typu 2.
o właśnie na takim, jak na obrazku z linku http://wonderlandfordolls.blogspot.com/2010/05/pullips-body-type.html:
historyczne, ani porównawcze wpisy nie były nigdy moja mocną stroną, to ograniczę się, do tego, że w sumie to ciekawe ciałko w łopatkowymi raczkami, ładnymi kolankami,

wielgaśnymi stopami, na które wejdą tylko monsterkowe buty

 i gumowym torsem.  Wymaga sporych uszczelnień, ale nakład pracy zwraca się z procentem.
Skromniutki, żeby nie rzec ubogi makijaż, dopełnia całości




8 komentarzy:

  1. Taka urocza panienka. Ostatnie zdjęcie jest śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. i ta prostota jest UJMUJĄCA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ona ładna i elegancko ubrana! Buziak cudny a i ciałko bardzo ciekawe :-) Nie miałam pojęcia, że potrzebne będą buty od MH!

    OdpowiedzUsuń