Obserwatorzy

piątek, 12 lutego 2021

klocki z Harrym Potterem


 Pewnie Was też gila w psychikę coś... mnie na przykład od kilku lat gilały klocki z bohaterami książki "Harry Potter".  Po długich miesiącach zbierania grosza, który jakoś zazwyczaj znajdował inne zastosowanie... (przeważnie leczenie kota... ) w końcu dochrapałyśmy się z córka zestawu. Nie pochodzi on z legendarnej klockowej firmy i rzeczywiści wieloma elementami różni się od zestawu Lego, ale czy mi to przeszkadza?- no pewnie że nie!


 Wszystkie "ludziki" złożyła Justynka- to jej ulubiona część w składaniu. Fantastyczni zwierzak- to też jej praca. Mnie została budowla. 
Gdyby ktoś mnie zapytał- jaka jest moja ulubiona postać z tej książki- to z pewnością i niezmiennie mówię - Hagrid!. Bo czy był ktoś, kto miałby równie dobre serce? Czy był ktoś bardziej otwarty i tolerancyjny?!
w klockowej wersji spełnia moje wszystkie marzenia o tej postaci! Jest duży, jowialny i niezwykle sympatyczny. Wiecie jak to a Azjatami jest- nigdy nie wiadomo, czego braknie w zestawie.. (kiedyś miałyśmy zestaw z Anna i Elzą- w którym ich obu nie dali!  (Tak na marginesie... wiadomo, że pracują na akord, po 20 godzin, w trudnych warunkach, pod presją...i to ich usprawiedliwia- jakkolwiek, gdy czegoś brak- to żal..)
Dokonując zakupu modliłam się tylko, żeby Hagrid był... i był!
Oczywiście jest tez czarny chrakter


licznik 187089



12 komentarzy:

  1. Ja też najbardziej lubię Hagrida. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo czyli nie tylko u mnie budzi on aż taka sympatię

      Usuń
  2. Lubię Harrego a moja córa wręcz uwielbia więc cokolwiek znajdę z motywem HP to idzie do niej (ostatnio pluszak Harry)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No ba, Mangusto, Tobie to nawet zawodowo pasuje. Hagrid był zawsze zainteresowany zwierzętami. Nawet jeśli innym wydawały się one nieco dziwne.

      Usuń
  4. Zgadza się, Zwłaszcza, że taki wyczekany!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię Rona i Dumbledore'a :) Gdy byłam w liceum i Harry Potter był u nas nowinką, pojawiały się też tematyczne klocki Lego. Ja i moje siostry dostałyśmy na jakąś okazję kieszonkowe, ale nawet gdy się złożyłyśmy, nie uzbierało się tego na duży zestaw, kupiłyśmy więc trzy małe, a ja wybrałam taki z Aragogiem :) Była frajda!
    Wasz zestaw jest świetny, a figurki jakie pocieszne :) Hagrid jest najlepszy! Ja też raz rozważałam zakup klocków u chińskiej konkurencji, bo Młodej zamarzył się bajońsko drogi zestaw Lego Scooby Doo, ale udało się go dostać z drugiej ręki, w komplecie i nawet w pudełku - sprzedawca go zbywał jako nieudany prezent! No ja nie wiem jak klocki mogą być nieudanym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą, też sobie nie wyobrażam, że klocki mogłyby być nieudanym prezentem. Rozważałam zakup zestawu z domkiem Hagrida. Jest jeszcze kilka innych. Ooo zestaw ze Scoobin też mamy na liście marzeń, ale niefortunnie jest taki, gdzie nie ma Welmy i Dafne... Czyli odciągały ten zakup. Marzymy jeszcze o zamku Pięknej i Bestii. Odkładamy pieniądza... Oby kot był zdrowy... To będą klocki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem w temacie klocków zbyt zorientowana, ale wygląda to naprawdę ciekawie i sympatycznie :)))

    OdpowiedzUsuń