Obserwatorzy

niedziela, 23 stycznia 2022

Fashion Jeans Barbie- wersja kanadyjska

 Fashion Jeans Barbie kiedyś była u mnie przez chwilę- trafiła do mnie od Lunarh- jednak przy okazji pogaduszek- dokonałyśmy wymiany- i lalka powróciła do niej. Po jakimś czasie przy okazji pogaduszek z Ewą udało mi się zakupić lalkę. Z tamtych czasów- Ewa powiedziała, że lalka ma prawdopodobnie zmienione ciało- i w ramach rekompensaty dorzuciła piękne kowbojskie buciki.  Czas płynął (pewnie jakieś 2 lata... a może więcej...)- a lalka stała sobie u mnie w pokoju. Niedawno znów miałam okazję pogadać z Ewą i się okazało- że to lalka od niej. Ewa w tym czasie wzbogaciła swoją wiedzę- i wspomniała mi, że jednak to oryginalne ciało tej lalki.  Postanowiłam odrobinkę pokopać i popatrzcie tylko! na tym blogu jest mnóstwo informacji o obu Barbie  Fashion Jeans- wyprodukowanych na oba rynki.


 fotka pochodzi z : http://www.pinkfashiondoll.com/5315%20fashion%20jeans%201982.htm?fbclid=IwAR0Tr02Ra76a0AwqY7DtRqOOXOgPdAyu2wB86L0nfQ_YYq15BqihGt-n9Hg

Okazuje się, że lalka dla Kanady miała proste rączki- a na pudełku znajdował się dodatkowo napis w języku francuskim. 

Okazuje się- że Mattel w wielu sytuacjach produkował lalki ze zgiętymi rękami na swój- amerykański rynek- a na pozostałe- lalki miały proste ręce. 

a tu już moja: 

Nie rozpacza, że nie ma swojego oryginalnego ubrania- ma świetne ciuszki od Agi!


i kto by to pomyślał- że nawet mnie trafi się rarytas
licznik 221 688

12 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Lubię takie nietypowe wersje lalek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciekawa jest- i miłe jest to, że udało się odkryć- na czym polega jej nietypowość.

      Usuń
  2. Akurat rarytasów to u Ciebie dużo :) Fajnie by było je kiedyś zobaczyć na zbiorowej focie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj -nie wiem, czy to możliwe- tak razem je zgromadzić... może kiedyś się uda!

      Usuń
  3. To nie jedyny rarytas! Ta chińska Fashion Play to też cudo. Ja może nie jestem obiektywna bo tak lubię fashionki;) Jak fajnie wygląda prosta rączka PTR z pierścionkiem! Przyznam, że taki wariant widzę chyba pierwszy raz! Cóż za niezwykła lalka i do tego tak sympatycznie wygląda 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria- to była wielka improwizacja- była dziura w palcu- postarałam się jakoś zaklajstrować!=)Tego typu lalki- z czasów mojego dzieciństwa bardzo mi się podobają... doskonale potrafię zrozumieć Twoja fascynację

      Usuń
    2. Ej, o jakiej chińskiej FP mówicie, co mnie ominęło? :D

      Usuń
    3. Najprawdopodobniej ta lalka była produkowana nie tylko w Chinach, ale jeszcze gdzieś indziej. Czyli jak zwykle są różnice w makijażu. Niestety nie mam materiału porównawczego.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. lalki z tej epoki- mają swój niezaprzeczalny wdzięk

      Usuń
  5. Ja wolę z prostymi rączkami, łatwiejsza do ubierania. Ciuszki super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! Szara Sowo- to się nazywa praktyczne podejście do sprawy!

      Usuń