Obserwatorzy

niedziela, 6 marca 2022

Ken MOD ERA

 

Ken Mod Era to ten typ męskiej lalki, który podoba mi się najbardziej. Ma wszyste włosy, odpowiednio męska twarz i miły, życzliwy uśmiech. Przyjechał do mnie w stanie zmemłanym, wytytlany w nie-wiadomo-czym... Na szczęście udało się go umyć i doprowadzić do stanu atrakcyjności. Wreszcie udało mi się go elegancko odziać i zaprezentować szerszej publiczności. Mattel naprodukował męskich lalek sporo- jednak dla mnie on spełnia wszelkie wyobrażenia o męskiej lalce. 


Ten uroczy, czarny nochal nalezy do Scoobyy Doo. =)

Na fotce poniżej prezentuje się z nową lalką w zbiorach mojej córki. Urocza panienka została zakupiona przy okazji wizyty u szwagierki.



Ponawiam prośbę o wsparcie dla Kocisk i Psisk Powiśla DąbrowskiegoKażde działanie jest na wagę złota! Zapoznanie się ze stroną Komitetu, lajkowanie działań, udostępnianie.. a jeśli ktoś może- wsparcie choćby 1 złotówką, bo liczy się dosłownie każdy grosz! 

licznik 223 978

10 komentarzy:

  1. Jeżeli był zmemłany i utytłany, to dokonałaś cudu. Wspaniały chłopak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się pokazać szerszej publiczności jego wdzięk i blask

      Usuń
  2. Jest cudny! I te "prawdziwe" włosięta! No takich lalów to ja lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to mawia Klakier do Gargamela: ja też! Ja też!!!

      Usuń
  3. tym razem to pannica
    zwraca mą uwagę, cóż..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lalka w stylu modelka, elegantka... Ale ma duże możliwości artykulacyjne i urocza buzię

      Usuń
  4. Odwaliłaś kawał dobrej roboty, żeby z godnego pożałowania stanu doprowadzić go do takiej chwały! A nowa lalka Twojej córki jest taka słodka, aż się boję spytać czy już a ciąży czy jeszcze nie... 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak wszystkie pozostałe ... Czyli wciąży ....

      Usuń