Obserwatorzy

piątek, 23 czerwca 2017

takich 2, jak ich 3, to nie ma ani 1

Kraina Oz, miejsce, gdzie człowiek odnajduje, odwagę, serce i rozum... magiczne miejsce wspomnień z mojego dzieciństwa... w czasach mojej młodości Kraina Oz pojawiała sie w telewizji bardzo rzadko... a była to jedna z moich najulubieńszych opowieści, nic więc dziwnego, że lalkowe wersje bohaterów zawsze mi się marzyły i większośc z nich natrafiłam u "Pana z Worem"... blaszanym drwalem wspomogła mnie Mangusta



Mimo że to wersja z MC Donalda, lalki  mrygają! i są zrobione dość starannie:
 lew ma buuujną gezywęi uropcze wąsiki
blaszany drwal ma metaliczną stylówę


 
a strach jest mocno wystrachany

Cieszę się, że ich mam!

15 komentarzy:

  1. Urocze towarzystwo :) Tylko ta Dorotka taka jakaś wystrachana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotka faktycznie z całej gromady ma najmniej atrakcyjna minkę

      Usuń
  2. Prześliczne. Dla nich gotowa bym była zjeść to paskudztwo, do którego dodawali te urocze laleczki. :)
    Książka była moja ukochaną w dzieciństwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystko tam jest takie okropne , jak powszechna fama głosi, owocojogurty są całkiem apetyczne, frytki świetne- takie suche... pozostałe kanapki też mają sporo warzyw- a zawsze można poprosić, żeby nie dawali sosu majonezowego

      Usuń
  3. niezła kompanija Ci się trafiła!

    OdpowiedzUsuń
  4. co do laleczek z McD - widziałam w odmętach netu mini
    barbie, na które poważnie zachorowałam - i cóż mogę
    napisać - pomimo mikroskopijnej postury naprawdę widać
    dobrą robotę przy tworzeniu tych panienek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zaskoczona - jakie ona fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak urocze! najbardziej podoba mi się lew

      Usuń
  6. Ale fantastyczne towarzystwo !!!! Nie miałam pojęcia, że McD dodawał takie cuda do swoich produktów !!! Chyba bym poszła i nabyła to paskudne żarcie, zawsze można wyrzucić ale laleczki by zostały :))) i cieszyły oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bywam tam sporadycznie, też nie wiedziałam...

      Usuń
  7. Wspaniała ferajna ! Uwielbiam Czarnoksiężnika z Oz ! Maluchy prezentują się elegancko :) W życiu nie powiedziałabym, że z Maca :D

    OdpowiedzUsuń