Obserwatorzy

sobota, 20 marca 2021

Dal inna niż wszystkie

 Nie jestem zbytnia fanka dal- i mam ich mało. Zazwyczaj są to takie odratowane z totalnej trupności bidy. Tak też było i tym razem. Kiedyś tam wieki temu znalazłam w otchłani Internetu ciekawą dal- z wyjątkowym, uroczym makijażem. Zrobiłam sobie zdjęcie i  czekałam na truchełko.  Oczywiście truchełko się pojawiło. 

Z takiej oto czaszeczki- She Wolf Shadow wyczarowała mi dal o niezwykłej urodzie

Przyznam- że jeśli lalka ma nienaganny makijaż- nie widzę potrzeby  ingerowania i przemalowywania. Jednak, jeśli pojawi się truchełko- i można je uratować- to warto dać lalce szansę. 



Licznik 190198


15 komentarzy:

  1. Prześliczna! Jakie rzęsy, usta, włoski! Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Osoba, która ja malowała miała całkiem wolną rękę- to pokazała dziewczyna mistrzostwo!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bez wątpienia bardzo ciekawa- i miło na niej oko zawieszać

      Usuń
  3. Myślę, że cała magia jest w pięknym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam się na tych wszystkich Dalach itp. ale mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w tym cały sekret! Jako lalka- tak ogólnie - jest śliczna

      Usuń
  5. Mamy 3 lalki dal, ale takiej nie mamy. Jest wyjątkowa, ma cudowne usteczka i oczy💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, kim była w poprzednim cieleniu- bo czaszeczka była totalnie pozbawiona znaków szczególnych- grunt, że po przemianie- jest przeurocza

      Usuń
  6. Oooo takie lalki wręcz trzeba ratować, zwłaszcza jeśli można je oddać w ręce kogoś tak utalentowanego. Powiem szczerze, że Pullip i Dal tak bardzo mi się podobają w swej fabrycznej formie, że z rezerwą podchodzę do Customów, do tego potrzeba prawdziwego artysty, ale Twoja lalka jest naprawdę piękna i ja też nie mogę się przyczepić do niczego. Idealny face-up! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. myślę, że to głównie zasługa utalentowanej Julii, która zrobiła taki piękny makijaż

      Usuń