Obserwatorzy

piątek, 19 marca 2021

Moje marzenie- Pullip Alte

 Ta piękność kompletna była moim marzeniem od wielu lat. Dzięki uprzejmości Ani, marzenie się spełniło:

 fascynuje mnie - tak się składa-, że poszukiwałam jej kompletnej 
ma urzekający strój i makijaż- przemyślana i dopracowana w każdym calu- przy czym nie emanuje nadmiernym przepychem. Zagapiam się z uznaniem w ten prześliczny strój w kropeczki

u Ani zachowała się w idealnym stanie- jest nawet jej piesek



Podejść do zakupu tej lalki było bardzo dużo- jednak ciągle czegoś jej brakowało- tym razem poszukiwania są zakończone sukcesem. A to wszystko dzięki Ani! Dziękuję Ci dobra kobieto!


licznik 190078

9 komentarzy:

  1. Masz rację, jest tak czasami, że urzeknie nas jakaś lalka i marzymy o niej dzień i noc i nie spoczniemy, aż będzie w końcu nasza!
    Gratuluję, jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, jest dopracowana w każdym calu. Bardzo przyjemnie się na nią patrzy. Gratuluję spełnienia marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pullipy to moje i mojej Ani ulubione lale. Ma śliczny kolor ust i fajne loki, jest taka elegancka, fajna👌

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdobycia! Bardzo ładna Pulipanna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Ja też mam nadzieję, że kiedyś w moje ręce wpadnie Pullip w dobrym stanie i kompletna. Mam kilka, no dobrze - kilkanaście faworytek :) ale na razie skupiłam się na innej lalce. Od pewnego czasu ogromnie podoba mi się Licca-chan :), jednak gdy widzę na polskim blogu Pullip czy Dal, to zawsze serducho szybciej mi bije. Wspaniała lalka, jaki cudowny stock! Bardzo podoba mi się również jej minimalistyczny face-up charakterystyczny dla wcześniejszych wydań Pullip :):)Piękna, piękna lalka!

    OdpowiedzUsuń