Obserwatorzy

piątek, 15 lipca 2022

i tak niepostrzeżenie minął kolejny rok blogowania

 Bloga pisać czas zacząć... 

zaczęłam, a potem było już z górki... wpisy pojawiają się z różną częstotliwością... jasne, że to już nie jest ten ogrom wpisów, co wiele lat temu. Teraz i lalek jest mniej- bo, choć to dla mnie bardzo trudne- znacząco ograniczyłam lalkowe zakupy. Starannie przemyślam, jaka powinna być następna lalka...

Ogromnie dziękuję za te piękne lata

-za wspaniałe znajomości z Wami- ludźmi pełnymi pasji, utalentowanych, z ogromem wiedzy, bogactwem życzliwości!

-za wspaniałe przyjaźnie, które przetrwały lata!

- za nowych znajomych - zafascynowanych ciekawym światem lalek! 



licznik 243 695

13 komentarzy:

  1. Gratulacje, życzę wielu pomysłów na kolejne posty i tych wymarzonych lalek, które będą inspiracją .

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje z okazji kolejnej rocznicy blogowania i lalkowania. I... oby więcej tych rocznic. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych !😘 Bo przecież miłość do lalek nigdy się nie kończy! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj- z tym się w pełni zgadzam - ciężko byłoby mi "wyleczyć się" z miłości do lalek!

      Usuń
  4. Widzę, że stuknęła dyszka :) Gratuluję okrągłej rocznicy i życzę mnóstwo inspiracji i zadowolenia z hobby na kolejne lata :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalki cieszyły mnie od zawsze i nareszcie mogę marzenia realizować

      Usuń
  5. Jest się czym pochwalić przy takim stażu! :) Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też Ci dziękuję za to że jesteś !!! :) :****

    OdpowiedzUsuń