Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lipca 2022

i zrobiło się tak jakoś potwornie... miło

 Monsterki to lalki o dyskusyjnym typie urody. Dla mnie to głównie znaki kultury naszych czasów. Pamiętam, że kiedyś wzbudzały moje spore emocje i mieszane uczucia. To dzięki Ani- Lunarh odważyłam się na zakup pierwszej monsterki... a potem... jak wiadomo ruszyła lawina zachwytu i zakupów. Przejrzałam moje chomiczości wraz z córką i natrafiłam na nich:

 Rybeć był od zawsze na liście moich monsterkowych marzeń. Lubię go bardzo!
Któż nie zatrzyma oka na tych wyrazistych oczach? Czyje spojrzenie przepłynie obojętnie po silnych ramionach? 

Inner trafiła do mnie tez kiedyś przy okazji zakupów
wystarczy kliknąć- a zyskuje nowe spojrzenie
i kolejne...
do pełni potwornego szczęścia brakuje mi jeszcze Rosiczki, Koninki, Piratki z drewnianą noga i Drzewki... może kiedyś spotkam

licznik 246 085


10 komentarzy:

  1. Ha, serio maczałam w tym palce? :D Myślę, że jeśli coś tam drga na dnie serca, to zawsze spróbować, czy będzie z tego coś więcej. Sama mam wiele lalek, które z początku mnie nieco mierziły, a dziś są jednymi z moich najulubieńszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, maczałaś w tym palce! =) To dzięki rozmowie z Toba na temat monsterek odważyłam się na pierwszy zakup i była to Lagunka

      Usuń
  2. Magia Monsterków trwa dla mnie po dziś dzień. Jest dwóch panów z tej serii, których jeszcze nie mam, bo i trudno ich zdobyć, a ceny są jakie są. Ale może kiedyś mi się trafią okazyjnie ;) Mam o tyle lepiej, że nie zbieram kobitek z tej serii, tu już po prostu jest jazda bez trzymanki. Mnóstwo naprawdę pięknych lalek. Rybeć wspaniały! Trzymam kciuki za rychłe zdobycie tych ciągle brakujących. Lale często wpadają w ręce, kiedy się tego najmniej spodziewamy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że Ty tez natrafisz na Twoich wymarzonych

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. W tym roku mam jakąś większą wene do lalkowania. Przegladam nmoje zbiory i czesto natrafiam na pasujace do siebie lalki

      Usuń