Obserwatorzy

wtorek, 26 lipca 2022

Naprawa Frani

 Przy okazji zakupów jako gratisy przychodzą różności. Na przykład piękna lalka z uszkodzonym ciałkiem. Tak trafiła do nas Frania. Biedaczka bez przedramion, dłoni i 1 nogi. W szpargałach córka wygrzebała 1 nogę od CaM i ręce od jakiejś Frani. Lalkę udało się złożyć. Noga od CaM wymaga większego otworu niż noga zwykłych monsterek. Uszkodzony bolec z pomocą wiertaki usunął mój teść. Jest mistrzem tokarskim i lubi precyzyjne robótki. Lalka trafiła w ręce córki- bo to ona była pomysłodawczynią reanimacji Franki


twarz lalki jest urzekająca- ma piękne oczy- ciekawy makijaż i wyraziste spojrzenie- warto było ją ratować!

Wiecie jak to z chomikiem jest... gromadzi wszelkie drobiazgi! Zawsze doceniam wszelkie dodatki, gratisy, ogólnie wszystko, kto cos wrzuci do paczki- bo jak wiadomo- zawsze może się przydać!

Frania jest w dobrych rękach- jestem spokojna o jej los- bo moja córka nigdy nie psuje żadnej z zabawek.

licznik: 246 202

10 komentarzy:

  1. Jako rasowy chomik uśmiecham się ze zrozumieniem! Zawsze dobrze jest podjąć próbę naprawy, lali się poszczęściło. Zazdraszczam dziecięcia niepsującego zabawek, moje przerabiają je wręcz na kompost... (wzdech)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój wpis zmotywował mnie do zrobienia kiedyś fotki lalek mojej córki. W sumie sporo ich jest. I można je pokazać między ludzi

      Usuń
  2. To bardzo pocieszające, że gdzieś we Wszechświecie jest dziecię, które nie psuje zabawek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj bawi sie z doroslymi. Przebieg akcji jest tak szybki i ciekawy, ze sie nie nudzi.

      Usuń
  3. Tez jestem chomikiem , ale niestety mieszkanie w bloku jest wrogiem dla chomika ...ech. Cudnie odratowana lalka i cudne (kochane!) dziecię Twe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mieszkam w malym domu. Opanowuje do mistrzostwa chomikowanie w pudelkach

      Usuń
  4. Oj też jestem chomikiem, więc rozumiem. Uważam, że wszystko się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak. Skąd ja znam to chomikowanie... ;)
    A odratowanie panny wyszło doskonale! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka bardzo zadowolona. Lalka uczestniczy w zabawach, nastepnie wraca na półkę. To juz chyba jest ten wiek ... Ze bawi sie lalkami świadomie.

      Usuń