Obserwatorzy

środa, 22 sierpnia 2018

ach ta cielesność

Vip pet to zestaw lalek zwierzęcych, posiadających ogromny łebek na mikrym ciałku. Taki byt lalkowy aż się prosi o podmianę ciałka na lalkowe. Najlepsze byłoby monsterkowe- ale od dal też jest niezłe, zwłaszcza gdy tak sobie w pudełku leży i się marnuje...
Po znalezieniu delikwentki w szmatekscie, zaliczeniu małego spa... zrobiło się małe rachciachciarachcia i łeb zdobył mobilne ciałko

to oczywiście nie mój patent... wiele osób robi podobnie- bo lalki przeurocze... zwłaszcza na bardziej mobilnych ciałkach.
Z racji rozmiarów łebka, psinka zasiadła na półce z dyniogłowymi i całkiem jej tam dobrze...



16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. odparzyłam pomysł, tylko nie miałam ciałka monsterkowego, musiałam zaryzykować wielka improwizację

      Usuń
    2. i mnie się marzy taka hybrydka -
      super Ci wyszło, rozkręcaj się!

      Usuń
    3. to będzie zależało od ilości ciałek i piesków

      Usuń
  2. Z tą podmianą dobry pomysł. Choć nadal zwierzo-kształtne lalki do mnie nie przemawiają. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba kwestia gustu- jednym pasują innym nie =)

      Usuń
  3. Świetna pannica wyszła, uwielbia wszystko co dyniogłowe, więc psio-dynia też skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za piękna podmianka, świetnie jej to ciałko pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet sama jestem zaskoczona, choć przynaje, że uznawalam to za ciałko tymczasowe- ale pewnie zostanie stałym

      Usuń