Obserwatorzy

sobota, 11 sierpnia 2018

wakacje w okolicach Tuchowa

Babcia i dziadek zawsze byli aktywni. Najpierw praca, a teraz emerytura. Razem z wnuczką wybrali się na wycieczkę w okolice Tuchowa. Okolica bardzo ciekawa, naznaczona śladami historii, zwłaszcza z czasów I wojny światowej- tu i ówdzie rozsiane są cmentarze wojenne

Sam Tuchów też obfituje w perełki poukrywane w różnych miejscach- a to ciekawy rynek na planie prostokąta:
a to położony w okolicach Tuchowa Dwór w Bistuszowej
Tuchów słynie z sanktuarium maryjnego klik klik
w Lubaszowej  – Park krajobrazowy przy nowicjacie OO Redemptorystów,
wśród atrakcji jest jeszcze beztroskie pluskanie w Białej



oraz polowanie fotograficzne



 na ciekawe okazy ważek- na przykład ta- Świtezianka dziewica






16 komentarzy:

  1. och, przypomniało mi się, jak moi Rodzice
    zabierali mi Córkę na wspólne wypady :)))
    rodzinna sesja wspaniała - ale to Oważ
    Podniebna Smoczyca vel Świtezianka dzisiaj
    skradła show lalkowej opowieści...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie świtezianka zaskoczyła- po rozłożeniu skrzydeł przypomina motylka- barwa skrzydeł jest intensywnie niebieska... przeszukałam sporo stron w internecie, żeby ją zidentyfikować

      Usuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :) Widać, że cała rodzinka lubi aktywnie spędzać czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bardzo lubią- zwłaszcza, gdy jedzie z nimi wnuczka

      Usuń
  3. Fantastyczna rodzinna wyprawa. Szkoda, że nie wiedziałam, że się tam wybierasz. Bardzo interesują mnie I-wszo wojenne cmentarze. Bezskutecznie szukam grobu pradziadka. Dwór w Bistuszowej cudo, i ma interesującego właściciela ;) Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tym cmentarzu byli akurat żołnierza austriaccy i rosyjscy- niestety, nazwiska nie są widoczne

      Usuń
  4. Super wycieczka i widać, że wszyscy odpoczęli.
    Fajniutkie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący pomysł na sesję! Dziadek i Babcia z Wnusią na wspólnym wypadzie! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojechaliśmy na parę dni do rodziny- wakacyjnych fot lalek jest mnóstwo... ale dziadka i babci na fotach nie spotkałam... to pomyślałam, że czemu nie...

      Usuń
  6. Polska jest piękna! Wspaniała wycieczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam akurat bywam co roku, ale akurat w tym roku postawiłam na zwiedzanie

      Usuń
  7. Świetna wycieczka!
    Zdjęcia, jak Ruda brodzi w wodzie - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam takiej sztuczki, za laką jest kijek i ją podtrzymuje

      Usuń