Obserwatorzy

czwartek, 4 października 2012

Cichaczem z Cichaczem podglądamy damy...

Cichacz, jak to Indianin, zaczaił się w swojej kryjówce i z ciekawością spoglądał na rozległą równinę.

Nagle jego wzrok przykuła burza blond loków. Cichacz uwielbia blondynki! (Wcale mu się nie dziwię- po tym jak został bidok potraktowany przez filmową Pokahontas, brunetki omija łukiem).
a zatem blondynka... taaaaa

jedna...
 druga...
w fiolecie chyba nie wygląda zbyt atrakcyjnie, ale to był jeden z bardziej jesiennych ciuszków, przecież nie można pozwolić, żeby ta leciwa damulka zmarzła
 trzecia..



Cichacz ukrył się głębiej w krzakach...


Dobra, dobra! na specjalne życzenie Lunarh: co robi Szczuropiesica, gdy ja robię fotki lalkom,
 a powinna:

Właśnie! Kibicować z godnością!


28 komentarzy:

  1. hej
    śliczne lalki ,,,, ale mi się najbardziej podoba facet ,,,, fajny ,
    pozdrawiam
    dobry pomysł zdjęciowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cichacz od czasu rozstania z dawna tożsamością i zmianą imienia został zdobywcą damskich serc! Barbiety i kobiety go uwielbiają

      Usuń
    2. Wcale się nie dziwię! Ta klata, malunki wojenne i WŁOSY!!!

      Usuń
    3. Też mi się on podoba, wcale nie żałuje, że nigdy nie kupiłam Smitha! (Może kiedy do mnie jaki zawita...)

      Usuń
  2. A to podglądacz jeden! Pewnie porwałby wszystkie białogłowe na raz! ...a one by się nawet nie opierały :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ciasny wigwam... ale one by się nie opierały =)

      Usuń
    2. :3 ciasny wigwam, mówisz...

      Usuń
    3. A właśnie przypomniałam sobie! mam gdzieś ten jego wigwam- muszę go obfocić przy dobrej pogodzie!

      Usuń
    4. Nie zapomnij uchwycić w kadrze Szczuropiesy!

      Usuń
  3. :"D Łaaaaaaa, dziękuję!!!!!!!! Pięknie wygląda we wrzosach, a to lekko pogardliwe spojrzenie... Umarła z miłości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja umarłam z tej miłości, oczywiście :D

      Usuń
    2. I takim oto sposobem Cichacz ukryty w krzakach i Szczuropiesa buszująca w krzakach zostali głównymi bohaterami posta =)

      Usuń
  4. hahaha, gdyby to był John Smiths to jak to biały by je zgwałcił zamiast sie im przyglądać z krzaków XDD nie dziwię się Cichaczowi, że się zraził do ciemno włosach kobiet, gdyby Pocahontas żyła w czasach drugiej wojny światowej to by ją ogolono na łyso za kolaborację z wrogiem.
    jestem ciekawa tego wigwamu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Pokahontas zachowuje się przyzwoicie, za Kenami nie lata, ale z Cichaczem też jej nic nie łączy...

      Jeśli będzie dobra pogoda obfocę ten wigwam w najbliższym czasie.

      Usuń
  5. Przyszłam pooglądać zdjęcia Szczuropiesy <3 Ach, tak samo urzekająca, jak wczoraj, a może nawet bardziej *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mi się Szczuropies kojarzył z Joreczkiem, a nigdy z jamniorem :)
    Ale z Kokouma zboczuch krzakowy! Ja bym go szczurzymi bokbkami obrzuciła!
    Fajnie, że wypuściłaś dziewczynki na jesienny spacer. Pięknieją w tym słoneczku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczuropiesa powinna się pewnie urodzić jorkiem, albo jakim innym ratlerem czy czymś takim... to pies domator i dręczyciel człowieka!

      Usuń
  7. coraz piekniejsze masz lalki!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie lalki lubię. Akurat o zakupie tych zadecydowałam po debacie z Lunarh i z Tobą. Podobają mi się. Oczywiście Cichacz jest najpiękniejszy, przynajmniej tak uważamy my, kobiety i lalki =)
      a ja wiem, która się Tobie podoba...

      Usuń
  8. Same perełki w tym poście ;)
    Cichacz wygląda bardzo sexy wyglądając z tych krzaczków. Nie dziwię mu się, że się ukrywa, bo pewnie blondyny nieźle by zanim latały ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależało mi, żeby Cichacz się podobał... bidok maił tak przykrą bajkową przeszłość... chyba nareszcie jest mu dobrze: ma wielbicielki w lalkowym i ludzkim gronie.

      Usuń
  9. Fajny ten Cichacz. :P Bardzo ładne lale.

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha ale jaja - znam Cię z komentarzy z blogów, które przeglądam a dopiero po zakupie allegro tutaj zaglądnęłam :D pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń