Obserwatorzy

wtorek, 9 października 2012

Idzie sobie jesień, różne dary niesie...

1. Przyszło mi kilka bardzo interesujących rzeczy- wśród nich coś rewelacyjnie oszałamiającego ... ale nie zdradzę co, podpowiem, że nazwa zaczyna się na "pe" i to przyszło od Lunarh.
2. Najlepszy detektyw lalkowego świata odszukał biżuterię dla Biżuteryjnej, Jubileuszowej Barbie. Lalka została o tym poinformowana i jej stan psychiczny uległ poprawie. Jednak damulka nadal przebywa w luksusowej klinice doktora Di. Powrót do wielkiego świata planowany jest na najbliższe dni.
3. Przyszły od Ani przepiękne suknie i świetne buciki. Szykuje się pokaz mody.
4. Trafiło do mnie kilka ciekawych lalek.
Wszytko wymaga światła i czasu na zrobienie dobrych fotek.

i żeby nie było, że fotek żadnych nie dałam- prezentuję


oto Bury Kot Burgrabia (w tle: barwa, czirliderzy i pomponiki)
Przygarnęłam go w tamtym roku szkolnym, bo go ktoś wyrzucił. Lubie go, bo ma taki nienarzucający się styl bycia i chadza swoimi drogami.
Szczuropies i Kot są już znane- pora na resztę towarzystwa:
Mały z siwym pyszczkiem to Bipek, to duże i czarne jest Sabą, a to rude to Misiek, pies sąsiadki

Szczuropsa już znasz, a to drugie to Ciapek... Ciapek jest kobietą =)
Fotki z cyklu: "Kopaaaaaaaaaać? Kooooooooooooooopać?! Kopać!!




Fotki z cyklu pilnować! Pilnować!

i mały akcent l;alkowy...

Życzę Wam spełnienia lalkowych marzeń- bo moje akurat spełniają się...


22 komentarze:

  1. Ciekawa jestem twoich nowych skarbów. Jak ja Ci zazdroszczę zwierzaków. Kot mi się marzy ale moje nadpobudliwe dziecko mogło by zamęczyć kicię, więc czekamy aż podrośnie. Mój pies odszedł do krainy wiecznych snów już jakiś czas temu, czego nie mogę przeboleć i boję się zaprzyjaźnić z nowym pupilem.
    Czekam na rewię mody i tajemnicze "pe"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam na wsi i mam dużo zwierzyny: 4 psy: Szczuropsę, Ciapka, Bibka, Sabę i 3 koty: Burgrabirgo, Hadaskotę i Zetkę.
      Wolę koty, bo mało bywam w domu, a kot mniej jest zależny od człowieka, to dla niego moja nieobecność nie jest problemem.

      Tajemnicze "pe" pozostanie na razie tajemnicze...

      Usuń
  2. Szczuropiesa!!! <3 Wszystkie Twoje zwierzaki + pies sąsiadki są cudne, ale Szczuropiesa rządzi i KONIEC.

    Jestem bardzo ciekawa nowych nabytków i modowej sesji. Jestem bardzo ciekawa, co Ty zrobisz z tym "tajemniczym pe"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że jestem bardzo ciekawa wszystkiego. Tak.

      Usuń
    2. Tajemnicze "pe" zostanie założone na lalkę i zaprezentowane... =)

      Usuń
    3. Gdzie? o_o

      <3 Szczurka w posłanku <3

      Usuń
  3. hejka
    urocze psiaczki i kotek
    widzę że kochasz zwierzęta tak jak ja , to dobrze ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opiekuję się nimi... człowiek powinien o wiele różnych spraw w życiu dbać.

      Usuń
  4. Kobieto! Padam przed Tobą na kolana! Masz cudne stado nie lalkowych stworzeń i cudną duszę, skoro te cuda natury znalazły u Ciebie dom.
    Mój pies (który z racji sędziwego wieku mieszka u moich rodziców) też wabi się Misiek. I ma bardzo podobne kolory. My mówimy na taką rasę "Owczarek Żuławski". Powiedz sąsiadce, że ma bardzo rzadki egzemplarz w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooooo Owczarek Żuławski... ciekawe... powiem sąsiadce

      Usuń
  5. Psiaki są urocze! Ja jednak zakochałam się w panu Burgrabia :D
    Uwielbiam takie szaro-pręgowane kocie byty :D
    Proszę konkretnie wygłaskać stado :D =^-^=

    Oczywiście gratuluję również spełniania lalkowych marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki kotek! Pieski też fajne. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy we wpisie są takie fajne czterołapy to lalki naprawdę nie są potrzebne. Strasznie podoba mi się kot, tak mądrze wygląda na tle psów. No i wygina na zdjęciach śmiało ciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot to mój ulubieniec! Gdy robię ten wpis akurat obsiaduje łóżko i ma niecny plan pozostać w domu do rana...

      Usuń
  8. Ale czy wy widzicie jak pięknie psiaki wpisały się w posłanko! <3 Jeeejuuuu! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Obawiam się, że Twoje lalki (każda) też będą chciały mieć swojego (osobistego)kota lub psa. Miłość do zwierzaków się udziela. Ja moim kotem dzielę się z Karoliną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój kot jakoś nie chce się mną z nikim dzielić =)... lalek jest dużo, a nie widziałam na razie żadnego interesującego i godnego uwagi kota dla nich

      Usuń
  10. Jeeeeee, nowe fotki! Ciapcia i Szczuropiesa <3 Ty to musisz mieć z nimi dwiema ostre jazdy! Dwie łobuzice!!! <3

    OdpowiedzUsuń