Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

"Pora na dobranoc, bo już księżyc świeci..."

...dzieci lubią misie, misie lubią dzieci" - ja lubię piżamowe Barbie! Tak, tak, każdy z nas, lalkowiczów, ma jakiś swój ulubiony temacik... ja lubię piżamowe barbie. Dziś zaprezentuję 2, które do tej pory świeciły szmacianą golizną. Pewnego dnia przeglądając oferty na allegro, natrafiłam na piżamki szyte przez niezwykle sympatyczną Panią Kasię. Zapytałam, czy zechciałaby uszyć piżamki dla moich "szmacianek". Pani Kasia jest osobą, która lubi wyzwania, zatem ustaliłyśmy szczegóły i teraz moje lalki mają dwa przepiękne komplety: Tereska oczywiście żółty, który podkreśla jej urodę i pasuje do koloru włosów- a Bedtime Barbie niebieski. Stroje są uszyte niezwykle starannie. Gama kolorystyczna dobrana idealnie do typu urody lalek.  
Na razie foto poglądowe, bo późno wróciłam i nie było światła, ale z piżamek tak się cieszę, że wpis umieszczam zaraz po powrocie. 









Na specjalne życzenie Lunarh:





W ramach podsumowania mogę powiedzieć, że ubrania szyte przez Panią Kasię są zdecydowanie piękniejsze i ciekawsze niż te, które dla piżamowych laleczek zaprojektował Mattel.

Kontakt z Panią Kasią: http://allegro.pl/sklep/22757031_pphu-katia

odczyt liczby odsłon strony po opublikowaniu posta 5441

16 komentarzy:

  1. No i się Baśki "piżamowe" ubrały w koszule nocne i eleganckie szlafroki. Teraz mogą co noc brać udział w piżamowych przyjęciach i szaleć aż do rana.
    Bardzo podoba mi się koszula z "żabotem". Robi wrażenie bardzo eleganckiej, a jednocześnie staroświeckiej. No fajna jest po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie laleczki wyglądają teraz ekskluzywnie. Mnie się podoba bardziej Tereska w swoim nowym stroju.=)

      Usuń
  2. hejka
    obie lalki mi się podobają ,
    jak przeczytałam na początku to...... że dzieci lubią misie - a misie dzieci .... to było z Misia Uszatka to zaraz wróciły mi wspomnienia z dzieciństwa hehe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świadomie nawiązałam do Misia Uszatka- też go lubiłam

      Usuń
  3. Śliczne ciuszki, miło będzie dziewczynom w nich spać, a i do porannej kawusi zasiąść w nich można. Kiedyś trafiłam piżamkową i nie kupiłam, bo w swojej ignorancji myślałam, że ktoś doszył korpusik do urwanej głowy barbioszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedna tak dostałam gratis- bo dużo ludzi nie wie o istnieniu "szmacianych" Barbi

      Usuń
  4. No i dziewczyny na bank nie zmarzną! Choć wieczory już chłodne, to panny mogą raczyć się herbatką siedząc zakutane w swoje szlafroczki :)
    A "Misia Uszatka" śpiewam co wieczór Maślakowi, choć samego miśka nie darzę sentymentem. I ten Prosiak... miał takie gacie w paski... mój tatko takie nosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym chciała umieć szyć takie miniatury ciuszków. Najbardziej podobają mi się wykończenia szlafroczków. Zrobiłabyś jeszcze zdjęcie dziewczyn w samych koszulkach, bez szlafroków, bo intryguje mnie zwłaszcza ta od Baśki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorzuciłam foty laluszek w samych koszulkach nocnych

      Usuń
  6. Laleczki ślicznie wyglądają w nowych piżamkach. Na pewno będzie im się teraz dobrze spało. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne piżamki. Kurde, ogladam twoje zdjęcia i mam ochotę poszukać sobie takiej Tereski.
    A wiesz, że do serii jest jeszcze Midge i Christie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że Gosiak wie- zwłaszcza na Christie ;)

    OdpowiedzUsuń