Obserwatorzy

sobota, 6 października 2012

Szron na głowie

Od dawna podobali mi się ogromnie babcia i dziadek z Mattela. To moim zdaniem jedne z najciekawszych lalek, przy okazji chyba najmniej kontrowersyjnych. Przyznaję, że nie wierzyłam w to, że one kiedykolwiek zawitają do mnie. Tymczasem trafiły! I to oboje!!! Babcia i Dziadek "Mattelowie". Zakupiłam ich na sławetnym jarmarku w "Paryżu" ;] tudzież "Galerii Szczucińskiej". Pani stwierdziła, że są brzydcy, no to sprzeda tanio, bo i tak nikt ich nie chce. Ja chciałam!!!
 Ktoś, gdzieś już ich opisał, zatem w szczegóły aż tak dokładnie wnikać nie będę. Lalki mają urzekające twarze, naznaczone zmarszczkami. We włosach pojawiają się kosmyki siwizny. Dziadek nadal ma atletyczną budowę Kena, natomiast Babcia jest cudowna! Nie ma ciała sex-bąby bomby, lecz nadal jest zgrabna, proporcjonalna i atrakcyjna. 
Fotka na razie tylko taka, bo miałam wczoraj bardzo aktywny dzień. Obfocę ich przy sprzyjającej pogodzie i uzupełnię wpis.

Jeśli los będzie mi sprzyjał, to chciałabym kiedyś gościć u siebie afroamerykańską parę babci i dziadka: też są przepiękni. Widziałam ich tu: http://kattisdolls.net/faces/heartf.htm

Cóż można napisać w przemyśleniach filozoficznych i innych takich tam?
Życzę sobie i Wam tak uroczej starości!

30 komentarzy:

  1. A to gratka! Gratuluję. Z pewnością nie wiele osób je ma, bo kto chciałby kupić dziecku "brzydką" lalkę. Starość nie jest modna, ani wygodna. Po co myśleć o starości. Szacunek i miłość do osób starszych są w naszych czasach coraz rzadsze. A dzieci trzeba wychować na modelki i piłkarzy. Wybacz te moje filozofie staruszki. A dla Mattela brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jakiejś konkretnej listy chcianych lalek- przekornie- bo los by mi ich nie podesłał. Za to cieszę się z lalek, które do mnie trafiają.

    OdpowiedzUsuń
  3. O fuksiaro! I to na jarmarku. Gratuluję zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się ich wcale i gdyby nie to, że zabłądziłam przypadkowo w tamtą część jarmarku, to nigdy bym ich nie spotkała

      Usuń
  4. Gratuluję, wspaniała para. Patrzę i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no miałaś szczęście,ja nigdy na staruszków nie trafiłam,a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła zdobycz, ja bym wolał osobiście Dziadków z Hearth Family ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "a ja wole coca-cole, cudowny napój, co ujędrnia biust" ;]

      Usuń
  7. hejka
    gratulacje z cudownych zdobyczy , zazdroszczę ci - ja też bym chciała w swojej kolekcji taki rarytas
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był przypadek... nawet mogłam nie zabłądzić w to miejsce...

      Usuń
    2. Ta, Ciebie Gosiak to instynkt łowiecki pchał przed siebie :D

      Usuń
    3. =) może instynkt? yyy... nie wiem =)

      Usuń
  8. Ale miałaś farta z tymi 'nabytkami" !!!
    Z ciekawością czekam na więcej zdjęć tej unikatowej pary (wcześniej nie miałam przyjemności się z nimi zapoznać) :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda jest podła, to się ich obfocić nie da... kiepski fotograf jestem, gdy pogoda paskudna...

      Usuń
  9. Fajne dziadki, strasznie nowoczesne. Moi dziadkowie i inne starsze osoby które znam nic a nic do nich nie są podobni, no ale czasy się zmieniają, więc i "starsze" lalki wydawane przez Mattel należą do eleganckich (a matellowska babcia jest odpicowana na błysk :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to są "amełykańskie grendpa" no to i odpicowane, a nie takie zalatane, jak nasze! Mają lepszą rentę to i wyglądają lepiej!

      Usuń
  10. Dziadki! Mi się podoba z tej serii dziadek AA, bo ma wąsy! ale ten tutaj też jest niczego sobie... Ciacho na emeryturze, mrau!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia AA też ładna! Nasze polskie dziadki byliby pod ogromnistym wrażeniem

      Usuń
  11. niesamowite szczęście! sama mam tylko dziadka, do tego kupionego za spore pieniądze, więc zazdroszczę Ci tak takiej okazji jak i tej babci, jest śliczna!
    az głupio mi na to zwracać uwagę, ale powinna być bomba nie bąba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę się rozglądać w "Galerii Szczucińskiej"... jeśli trafią się dziadkowie i babcie, wezmę każdą ilość, bo widzę, że dużo osób o nich marzy... to się jakoś powymieniamy

      Usuń
  12. Nigdy nie widziałam na żywo tych lalek. Niezły kąsek Ci się trafił ;-) Jestem ciekawa jak wygląda babcia na golasa ;-), może kiedyś będę miała szanse zobaczyć ;-) HaHa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się namówić Babcię na rozbieraną sesję...

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe lalki. Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam o ich istnieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trafiłam na wiadomości o nich przypadkowo, czytając wpis na blogu

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziadków lubię bardzo... są ciekawymi osobowościami w moim małym lalkowym swiatku

      Usuń
  15. Ale super! Babcia i dziadek to również dla mnie jedne z najciekawszych lalek Mattela. Cała tamta seria "Happy Family" jest cudowna i chciałabym ją mieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie przy dużej dozie cierpliwości można na nich trafić

      Usuń