Obserwatorzy

niedziela, 7 października 2012

Na specjalne życzenie: Babcia Mattel się rozbiera...

Rozbierane sesje lalek są dla mnie krępujące, tym większy dylemat miałam z Babcią Mattel, która przecież jest osobą straszą i godną szacunku. Zastanawiałam się długo ale w końcu, wieczorem, przed snem udało mi się namówić Babcię Mattel na sesyjkę z podtekstem. 
Babcia nie ma się czego wstydzić, ma cudowne, zgrabne nóżki i zero żylaków- pewnie stosuje diosminex...
w zasadzie ma płaskie stopki, ale niektóre szpilki założy
w bieliźnie prezentuje się pięknie, choć jest okropnie zawstydzona

podrzuciłam jej odpowiednie ciuszki, żeby czuła się bardziej kobieco-  satynowa koszulka nocna i przeźroczysty szlafrok a do tego szpilki... jak widać gabaryty Babci dość dokładnie wypełniają wdzianko
 przeźroczysty szlafrok- zasłania i odsłania wszystko
lalka jest przepięknie zbudowana, ma nawet pępek- szkoda, że pozostałe Barbie nie są tak zbudowane
 nagiej babci nie pokażę- to widok zarezerwowany tylko dla Dziadka Mattela

25 komentarzy:

  1. Cudowne, cudowne, cudowne!!! Ostatnie zdjęcie jest wręcz powalające! Ach, taką babcią mogłabym być. Oby dziadek Ken nie dowiedział się o tej sesji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. spróbuje jutro dziadka namówić na sesyjkę rozbieraną... ale pewnie trzeba to będzie zachować w tajemnicy przed babcią

      Usuń
  3. Ach te amerykańskie babcie... Nie miałabym nic przeciwko temu, gdyby chciała się ze mną wymienić na figurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze mną też by się mogła zamienić- zwłaszcza na nogi =)

      Usuń
  4. Uśmiałam się ;-) Dziękuję Świetny szlafroczek, ostatnie zdjęcie powaliło mnie na kolana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. babka nie cuduj! sciągaj łachy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile wiem, nie jesteś Dziadkiem Mattelem... zatem gołą Babcię musisz sobie wyobrazić...

      Usuń
    2. Dollbby lubi starsze kobitki :D

      Usuń
    3. a tam, chce zobaczyć to ciałko :DD

      Usuń
  6. Nawet Babci się należy!
    Kobieta jest piękna w każdym wieku, a niektórzy mężczyźni wolą dojrzałe jabłuszka...
    Ja sama jestem starsza od szanownego Małżona i wiem, że go to kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) Babcia się cieszy, że została nazwana dojrzałym jabłuszkiem

      Usuń
  7. Babcia zachowała się bardzo elegancko - ujawniła szczegóły ciekawskim czytelnikom, ale nie posunęła się w swych ekshibicjonistycznych zapędach zbyt daleko. Brawo babcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No- w końcu to babcia... jedna z wielkich dam lalkowego świata... jej nie wypada świecić tym i owym przed publiką- już nie te lata...

      Tak na marginesie, to dziękuję za ciepłe słowa. Jakoś tak niezręcznie mi było babcie gołą dać.

      Usuń
  8. Babcia bardzo zgrabniutka i naturalna w swoich kształtach. Ciekawi mnie jak tam dziadek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad dziadkiem pracuję... nie wiem , czy się zgodzi na rozbieraną sesję

      Usuń
  9. Babcia Mattel całkiem nieźle się trzyma jak na swoje lata. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia jest niewiele używana i znacznie młodsza datą urodzin niż wyglądem =)

      Usuń
  10. hello from Portugal!
    I also have the dress and coat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zalotna ta babuleńka :D
    Ostatnie zdjęcie jest bardzo sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia jest faktycznie bardzo ładna... w ubraniu i w bieliźnie =)

      Usuń
  12. wspaniała babeczka - choć niekoniecznie babuleńka :)
    nóżki jak u modeleczki - o niebo lepsze niż u mnie...

    OdpowiedzUsuń