Obserwatorzy

sobota, 29 września 2012

To był napad!

Zwyczajnie sobotnie popołudnie w spokojnym lalkowym domu. Super Hair Barbie, która przyjechała do mnie od Lunarh, właśnie przymierzała nowe kreacje i zastanawiała się, w której najlepiej wygląda... Nadal uwielbia fiolety, jednak w nieco innym stylu i fasonie niż u Lunarh:
założyć czarne bolerko, czy może coś innego?
o! ten sweter mi się podoba- pasuje do sukienki!
Wysokie buty i ciepły sweter- idealnie na jesienne chłody!



 Nagle usłyszała stukanie do drzwi...
Jednak nim zdążyła zejść i otworzyć usłyszała, że Selina była szybsza. W drzwiach stała przerażona Barbie Jewel Jubliee. 
Z rozpaczą ukazywała ziejące pustką dziury po bezcennej biżuterii,

 którą w trakcie napadu ktoś jej skradł! 

Walczyła! Oczywiście! broniła swoich skarbów, jednak złodzieje byli silniejsi i w trakcie potyczki skosmacili jej okropnie piękne loki,żeby zabrać złota kokardę, a nawet zabrali pantofelki! W ferworze napadu zaginął również cenny szal.

 Selina natychmiast próbowała pocieszyć poszkodowaną,


a Super Hair Barbie pobiegła po lekarkę.

 Przed badaniem    pacjentce    zdjęto      suknię i założono sweterek.  Wyniki badań okazały się pomyślne. Z wyjątkiem   utraty biżuterii oraz bucików, w sensie fizycznym, lalce nic nie jest. Pani Doktor zaleciła pobyt w luksusowym ośrodku SPA pod opieką Doktora Di i Siostry Replikacji.  

Skradziona biżuteria jest poszukiwana przez najlepszych detektywów w całym lalkowym świecie. Lalka jest w silnej depresji, ponieważ wraz z utratą biżuterii, utraciła własną tożsamość. No bo jakże nadal  być Biżuteryjną Barbie, gdy nie ma się biżuterii?!

Przemyślenia filozoficzne i inne takie tam:

Ostatnio moje chomicze zbiory wzbogaciły się o kilka niezwykle pięknych lalek. Kilka z nich przyjechało od Lunarh. O! Będziecie zdziwieni- ale Ani udało się zeswatać piękną parę Hollywood Hair.
 Ken był u mnie wcześniej, kupiłam go poniekąd dzięki Lunarh, ponieważ był jedną z 3 lalek wystawionych w komplecie na aukcji. Jedną z lalek już znacie to Nieznajoma. O trzeciej na razie cicho, ponieważ czekam na jej koleżankę. W czasie jednej z wieczornych pogaduszek mailuszek Lunarh zaproponowała swatanko Kena z jej Barbie Hollywood Hair. Nawet się nie zastanawiałam- oczywiście, że się zgodziłam!
 Puste miejsce na palcu Barbie czeka na pierścionek zaręczynowy...

 Natomiast Super Hair Barbie należy do najciekawszych i najsympatyczniejszych lalek, jakie kiedykolwiek oglądałam w życiu. Przepiękny odcień włosów, delikatna buzia i zgrabne ciało są oczywiście największymi atutami lalki.
Jest bardzo fotogeniczna- rewelacyjnie pozuje
zaprzyjaźniła się z Sandrą- również wielbicielką fioletu

oczywiście obowiązkowa fotka w ciepłym swetrze
To fota z dedykacją dla Lunarh

 lalki mają osobistą ochronę... Szczoropiesę

Mam do Was wielką prośbę: poszukuję oryginalnej biżuterii dla Biżuteryjnej Barbie. Jest to jedyna biżuteria lalkowa, na której mi zależy. Gdyby ktoś z Was miał i chciał się jej pozbyć- proszę o kontakt. Chetnie odkupie lub zamienię na coś.

28 komentarzy:

  1. To straszne , taki napad w biały dzień. Niestety żaden złodziej nie usiłował mi sprzedać tej biżuterii, więc nie mogę pomóc. Rozglądałabym się za nią, gdybym wiedziała jak wygląda. Może jakieś fotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęć okazania pomocy! Problem w tym, że ja nie wiem, jak ta biżuteria wygląda (na fotach "pudełkowych" nie widać dokładnie), a lalka jest w zbyt wielkim szoku, żeby mogła ją opisać...
      Gdy tylko się dowiem zamieszczę stosowną fotkę.

      Usuń
  2. Rety, u Ciebie lalki rozkwitają! Kochasz je i one się odwdzięczają swoją urodą i fotogenicznością. Pierścionek od Hollywoodki posiałam i czuję, że już go nie odnajdę. Co do Biżuteryjnej Barbie, to hm... pogrzebię w swoich zasobach, bo coś mi się zdaje, że powinnam mieć złoty lub srebrny komplet. Byłby jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement!
      Zależy mi na tym, żeby lalkom było u mnie dobrze =), bo faktycznie je lubię!

      Usuń
  3. Hollywoodzka para jest niesamowita! Nie widziałam na żadnym polskim blogu obu tych lalek razem! No i nie miałam pojęcia, że Ken ma gwiazdki na czuprynie! WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mnie te gwiazdki zaskoczyły... dlatego właśnie starłam się pokazać je na fotkach =)
      To jest jeden z najprzystojniejszych Kenów, jakich mam. Ni i w ubraniu nie ma na szczęście nic różowego i siatkowego =)
      Dzięki temu Ken czuje się szalenie męsko!

      Usuń
    2. :D Siatkowanego też nie ma, hahahaha! Dodałabym też, że nie ma koszulki polo (blah...)

      Usuń
    3. Ta koszulka wydaje mi się nieco przykrótka, nie wiem czy tak miało być, czy też jakiś domorosły "krawiec" "poddał ją tuningowi" ...

      Usuń
  4. Google zjadliwie milczą na temat biżuterii jubileuszowej Barbie. Przydałby się Sherlock Holmes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ktoś z lalkowiczów ma Biżuteryjną barbie w pudle... ale ja całego lalkowego grona nie znam, własnie dlatego proszę Was o pomoc.

      Usuń
  5. Ło jezu, jezu, Jewel Jubilee Barbie ma standardowe złote kolczyki (sztyfty ze "szlifem"), które produkowali intensywnie od końca lat 80 i całe lata 90te. Mówię, że się załatwi, to się załatwi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wspominałam coś o najlepszych detektywach lalkowego świata?! =)

      Usuń
  6. Wszystkie laleczki bardzo ładne. Mam nadzieję, że biżuteria w końcu gdzieś się odnajdzie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki- też mi się podobają, rzadko kiedy świadomi kupuję lelki, które by mi się nie podobały...

      Biżuterii szukają najlepsi detektywi lalkowego świata... odnalezienie jest kwestią czasu...

      Usuń
  7. Hollywoodkę po tych cudnych oczkach rozpoznam wszędzie ;D Kenik ma fajne te gwiazdki we włosach. Nie wiedziałam o nich!
    Z biżuterią niestety n ie pomogę, ale trzymam kciuki by udało Ci się skompletować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie gwiazdki u Kena zaskoczyły! Starałam się je pokazać, bo nigdy dotąd nikt tego nie zrobił =)

      Biżuteryjna Barbie jest Ci wdzięczna za zainteresowanie jej losem i wsparcie duchowe.

      Usuń
  8. hej
    lalki piękne ,,,, ale mi się naj bardziej podoba zdjęcie jak lalka przegląda się w lusterku , pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! =) Na razie jestem na etapie prób i błędów przy fotach z lustrami =)

      Usuń
  9. AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Uwielbiam jamniki oraz jamnikokształtne <3 Aż sobie to zdjęcie zapisałam na dysk! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jak miło. U Ciebie wciąż wrzesień i niedziela, mimo, iż od 39 minut mamy miesiąc następny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Barbie Hollywood była moim wielkim marzeniem z dzieciństwa, całe szczęście już je spełniłam i panienka też mieszka u mnie jakiś czas. Bardzo lubię tą lalkę. Kenik fajny choć nie mam ochoty na posiadanie jakiegoś męskiego przedstawiciela..., może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się twoje marzenie spełniło- ja nie miałam żadnych konkretnych planów odnośnie modelu Barbie, chciałam mieć jakąkolwiek =)

      a Ken Hollywood jest bardzo przystojny, ma sympatyczną twarz. Nie wiem, jak się zachowują inne Keny z tej serii, ale mój jest szalenie zakochany w swojej Barbie

      Usuń
  12. Jak można być tak okrutnym, by skraść Baśce buty?! Cóż za potwór mógł to zrobić?!
    Ależ Ci się ta kolekcja rozrasta! Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to był okrutny, brutalny napad!Sprawcy nadal pozostają nieznani...

      Kilka Barbich i innych takich chomiczości przybyło...

      Usuń
  13. widzę że gorno ci sie rozrasta :D:D Super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eufemistycznie rzecz ujmując mam ich już "trochę" ;)

      Usuń