Obserwatorzy

czwartek, 6 września 2012

W co się bawić? Temat "jesienna dziewczyna"

http://sowa58.blogspot.com/2012/09/w-co-sie-bawic-2.html

Foto zabawa na temat jesienne dziewczyny-hm... mini dziewczyna czyli dziewczynka w bardzo jesiennym, pomarańczowym kolorze- z wyjątkiem odwrócenia i zmniejszenia nic w fotkach nie zmieniałam -takie miałam światło

Laleczka- breloczek z Textil Marketu.

Znalezienie odpowiedniej dziewczyny nie było dla mnie łatwe- hm... zwłaszcza, że moje zbiory a raczej chomiczości nie mają określonego wątku przewodniego i każda z dziewczyn jest inna niż reszta. 

14 komentarzy:

  1. Wygląda jak Jesienny Krasnalek! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =)Też mi się podobała, dlatego z czeluści Textil Marketu przywędrowała do mnie

      Usuń
  2. Fajna ta laleczka z marketu, wygląda jak kolekcjonerska :) I prawie jesień na zdjęciach...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd kolekcjonerska- bo mam ich 2 =) druga jest w czerwonym ubranku i już została pokazana na fotce przy okazji "Domowego przedszkola"

      Usuń
  3. Słodka ta Twoja jesienna dziewczyna. Czapeczka prześliczna. A ja nie mogę się zdecydować, która ma być u mnie Miss września. Kłótnia jest straszna, no i domaganie się ciuchów. Mam już koncepcję co do formy, może w przyszłym tygodniu zamieszczę zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zaproponowałaś zabawę- przyznam, że czekam na chryzantemy, ale jakoś tak- jesień jest zbyt ładna, żeby lalkom fot nie robić do czasu znalezienia odpowiednich kwiatków. No to zrobiłam.

      Usuń
  4. "Chomiczości"<3 Piękne określenie! A dziewczę jest rozkoszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =)ciężko nazwać moje lalki kolekcją- zbiorem, najłatwiej chomiczościami

      Usuń
  5. Hm... Ciekawe czy PoZiomal (ładnie, podoba mi się:)) też tak ładnie będzie się prezentował jak go w jakieś krzaczory wcisnę.
    Uwielbiam w tych Jagódkach te ich czapy!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem ciekawa, jak go ubierzesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam foty w zaroslach!!! Muszę zrobić jakąś moim pannom zanim spadnie śnieg!

    OdpowiedzUsuń