Obserwatorzy

sobota, 16 listopada 2013

Bo planowana jest przeprowadzka do własnego domku

zbieram na korpusy dla moich monsterowych składaczków- wypsza nadal trwa
Maleńki barbiowy domek niestety nie pomieści wszelkich monster, które Maniek przyprowadza do domu ze swoich wojaży... dlatego myślimy o domku- i to takim ręcznie robionym, z surowców wtórnych, bo przecież monstery są ekologami.
Znalazłam ciekawy blog- prawdziwą kopalnię trafnych porad na lalkowe mebelki i dodatki- totalnie wszystko recyklingowe i bardzo pomysłowe!  http://planetaparczun.blogspot.com

Szukam bezdomnego (niepotrzebnego komuś) Pająka lub Nietoperka, bo moje monstery, zgodnie z przekonaniami polityki monsterkowej chętnie przygarną bezdomnego zwierzaka. Znajdzie u mnie wikt, opierunek i miłe towarzystwo.Najchętniej za symboliczną złotówkę lub cenę przesyłki. Wiadomość na mail gosiaksz1@o2.pl
licznik 42930

4 komentarze:

  1. Hello from Spain: thank you for your recommendation of furniture. I will visit the page. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za link do tego bloga. Znalazłam mnóstwo fantastycznych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo dzięki wielkie za linka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy link. :) Mam nadzieję, że monsterki szybko znajdą domek. :)

    OdpowiedzUsuń