Obserwatorzy

niedziela, 17 listopada 2013

Plusy zainteresowania monsterami

zbieram na korpusy dla moich monsterowych składaczków- wypsza nadal trwa

Szukam bezdomnego (niepotrzebnego komuś) Pająka lub Nietoperka, bo moje monstery, zgodnie z przekonaniami polityki monsterkowej chętnie przygarną bezdomnego zwierzaka. Chciałaby, żeby był jednocześnie straszny i sympatyczny- czyli sympatycznie straszny- dlatego poszukują pająka i nietoperka. Zwierzak znajdzie u mnie wikt, opierunek i miłe towarzystwo.Najchętniej za symboliczną złotówkę lub cenę przesyłki. Wiadomość na mail gosiaksz1@o2.pl

Interesuję się monsterami. W zasadzie ostatnio tylko one buszują po moim blogu. Jednak nie zapominam o innych lalkach. Trzymam rękę na pulsie. W zasadzie, to nawet teraz więcej zyskuję- bo potrafię spojrzeć na nie chłodno, racjonalnie i ocenić, czy ta lalka będzie mi się podobała tak na dłużej, czy nie. No i dzięki chłodniejszemu podejściu do sprawy, po 2 latach oczekiwania natrafiłam na piękną silkstone. To bez wątpienia lalkowa arystokracja. Jednak moja trafiła do mnie goła i na razie nosi luzacki strój

Miałam do wyboru dwie lalki- rudą i blondynkę- wybrałam blondi. Oczywiście taniość szła w parze z brakiem stroju i kilkoma drobnymi defektami, które mi ni przeszkadzają. Lalka przyszła do mnie zapakowana w pudełko po termosie. Czaicie komizm sytuacyjny? Lalka o typowo zimnej urodzie zapakowana w pudełko po termosie =) Zaskoczyła mnie jej waga- ona WAŻY! Jest ciężka!
Bardzo mi się podoba! Ogromnie się cieszę, że ją mam!


licznik43068

20 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I like this doll. I have one similar to yours. The body is heavy. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dlatego jest to "silkstone", bo jest taka ciężka, taki jej urok :) Wyobrażam sobie, jaką miałaś minę, jak zobaczyłaś termos. Gratuluję silkstonki, bo mimo że one prezentują się zabójczo w kreacjach retro, to właściwie wyglądają dobrze niemal we wszystkim i możesz szaleć ze strojami dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow Fajniutka ta Silkstone podoba mi się nie wiedziałem że są one takie cieżkie :)))
    Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  4. no noo! ładniutka. Ciężkie są jakby zalane cementem, znam to uczucie :D
    Komizm sytuacji niezeimski xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta Silka jest nieziemsko piękna! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna Silka! I do tego świeża, prosto z termosu :-)
    Świetny zbieg okoliczności z tym termosem, haha.

    Mam pająka mosterowego, tylko niech dziewczyny się o niego nie pobiją. Chociaż jak znam życie, cała opieka i tak spadnie na Rybę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zgodnie z Twoimi przewidywaniami Ryba będzie się z przyjemnością zwierzakami opiekować

      Usuń
  7. ... na "chłodniejsze podejście" termos....
    Lalka - cymesik :):) - ma swoja wartość, ma i wagę odpowiednią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna lubię takie chłodne panny. Będę się rozglądać za zwierzakami, ale czy chodzi Ci o typowe od zestawu Monster czy jakiekolwiek w odpowiednim rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzliwość. Najbardziej chciałabym z monsterów- ale może być jakikolwiek nietoperz w odpowiednim rozmiarze- bo Grażka już mi pająka znalazła

      Usuń
  9. Przynajmniej w tym termosie utrzymała swój chłód w obejściu ;-) Silkstonki podobają mi się ze względu na swoje "wintadżowe" rysy, ale, jak widać, w nowoczesnych ciuszkach też się dobrze prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety musiała się odziać w fatałaszki z lalkowego cichlandu - no ale i tak fason trzyma

      Usuń
  10. Gdy pierwszy raz wzięłam Silkstone do ręki, to poczułam się nagle taka bezpieczna... Żadna inna lalka, nie może służyć jako pałka obronna! ;)
    Pomysł z termosem wydaje mi się przedni! Od raz widać, że z taką chłodną pięknością nie ma żartów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna. Ogromnie podoba mi się jej spojrzenie. :)

    OdpowiedzUsuń