Obserwatorzy

czwartek, 21 listopada 2013

C A M

Można naprawić uszkodzone zabawki: http://zabawki.tanienaprawy.waw.pl
...tak, stało się- siedząc w domu i wygrzewając miejsce po wyrwanym zębie - stworzyłam (a właściwie to obszyłam) własnego potwora...



Zabrzmiało melodramatycznie- "potwór" już dużo wcześniej była złożona- ale musiała dzielić owłosienie z koleżanką An-Żelką. O ile Żelka w peruce wygląda bardzo ładnie,

o tyle Lodzia wyglądała w niej jakoś idiotycznie, mało atrakcyjnie, jak dla mnie. Jakie włosy mogłaby mieć Lodzia, by wyglądać na lodową? Oczywiście - platynowe i długie!

Wstępnie miała takie mieć Kicia - dziennikaraka- ale już wszyscy do różu przywykli- więc na razie dałam sobie spokój- a platynę dostała Lodzia. Głowa składaczkowych mosnterek świetnie nadaje się do wszywania włosków. Jedyne miejsce, które trzeba ominąć, to miejsce na zamontowanie peruki- ale łysy placyk łatwo zamaskować.
Zastanawiałam się nad lekkimi falami na włosach- ale ostatecznie się rozmyśliłam- z prostymi włosami jest bardziej lodziasta- znaczy się lodowa...
Włosy pochodzą z "Kreatywnego Świata" ze wspólnego zakupu z Lunarh. To Ania je wyszukała- i stwierdziła, że mogą być całkiem, całkiem ładne na wybranych lalkach. Ania dzięki za pomysł!
licznik 43625

22 komentarze:

  1. Świetnie!!! Idealnie jej pasują!! ja bym jeszcze jej lodowe wdzianko sprawiła pełne kryształków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) firmową sukienkę ma z lodowym motywem... kiedyś o takiej sukni pomyślę dla niej

      Usuń
  2. Piękne te nowe owłosienie! Pasuje jej idealnie! Włosy z "Kreatywnego" są super, bo w zależności od lalki napierają albo ciepłego, albo chłodnego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lodzia mimo pozornego chłodu- jest bardzo ciepła. Idealnie uzupełnia się z Żelką. Masz rację z tymi włosami- ona poniekąd przyjmują odcień lalki

      Usuń
  3. Cudne! Lodzia wygląda rewelacyjnie! Dzięki za cynk o włosach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, pięknie teraz Lodzia wygląda! Nie spodziewałabym się takiego efektu, a tu proszę! Chyba ładniejsza od Abbey!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jeticzka" (nazwa wymyślona przez moją siostrzenicę dla Abbey =) jest zupełnie inna- bardziej przypomina Żelkę, bo ma wybrokatowane ciałko. Za to dłonie ma świetne! takie wieeeelgaśne!

      Usuń
  5. Dobór włosów trafiony w dziesiątkę, teraz Lodzia wygląda naprawdę lodowato. Dodałabym jej jeszcze kolczyki w kształcie kryształowego sopelka .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Włosy pasują idealnie :))))
    Ślicznie wygląda :)))
    Gratuluje tego że chciało ci się wszywać włosy :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i włosy i lalka fajnie się do wszywania nadawały, a nie zawsze tak jest =)

      Usuń
  7. Lodzia nie mogłaby mieć innych włosów niż właśnie takie! Reroot idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa- jakkolwiek, gdyby nie Twój optymizm- i przekonanie, że te włosy mogą mi się do czegoś przydać- to bym ich nie kupiła- jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za pomysł!

      Usuń
  8. Piękna lodowa panna, włosy rzeczywiście dobrane idealnie. Trzymaj ją z dala od kaloryferów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) to się nazywa udana kreacja- skoro rzeczywiście sprawia wrażenie tak lodowatej, że trzeba ją trzymać z dala od kaloryferów

      Usuń
  9. A podobno w Carrefourze zestawy CAM są w bardzo korzystnych cenach...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda rewelacyjnie !!!
    Nie wyobrażam sobie jej w innym owłosieniu :)
    ... i wyjaśniła się "krwawa historia" - mam nadzieję, że już wszystko OK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostało mi oczywiście "dojście do siebie"- ale jest ok =)
      Lodzia się cieszy z komplementu

      Usuń
  11. No i wyszła rewelacja:) Patrząc na monsterkowe posty poniżej, chyba Mikołaja poproszę w liście o jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze składakami jest problem - trzeba upolować taką z ciałem =)

      Usuń