Obserwatorzy

niedziela, 10 listopada 2013

Monsterkowe moldy

Nie wiem, czy ktoś już taki wpis robił czy nie, ale ja przyjrzałam się monsterkom, które mam i takie oto moldy wyłapałam:

mold wamirycznio- szkieletowy
*foto Skelity autorstwa Magality
 Silnie zarysowane kości policzkowe, wklęśnięte, wychudzone policzki, ostra szczęka


mold rybio-gadzi
 mój ulubiony: okrąglutka -pucusiowata buzia i wyłupiaste oczka

mold franiowy
pucusiowata buzia, a oczka płaskie


To mój amatorski wpis, jeśli ktoś z Was ma inne spostrzeżenia-zapraszam do wymiany doświadczeń =)

licznik:42241

12 komentarzy:

  1. Mi się też podoba ten Rybio - Gadzi :))
    Widzę ze chyba już co post będą monstery a mówiłaś że 4 razy w miesiącu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) no cóż... tak jakoś wychodzi, że one parcie na szkło mają

      Usuń
  2. Zastanawiam się do której kategorii zaliczają się Ghoulia i Operetta. Mają bardzo trójkątny buziak, ale chyba nie tak wklęśnięty jak ten wampirkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam Ghoulii i Operetty, to nie wiem... szczerze mówiąc nie planowałam ich zakupu.

      Usuń
  3. zastanawiam sie czemu dałaś clawdee do moldu franiowego ? czy ona aby nie ma swojego odlewu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wiem, ciężko określić, bo wymiary twarzy i cechy charakterystyczne ma takie same, jak Frania, jedynie ma minimalnie wypuklejsze oczka, ale w daleko m do rybiej wypukłości

      Usuń
  4. Ech, bo mnie się po prostu podoba Jaszczura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też Jaszczura podoba, a to pewnie z powodu pucusiowatej twarzy- mała zmiana koloru i makijażu- a jak różnica w wyglądzie lalki

      Usuń
  5. Się nie mogę zdecydować jaki fajniejszy, każdy ma w sobie coś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda i dlatego Monsterki tak się dzieciom podobają- są kolorowe i ciekawe

      Usuń
  6. Ciekawe, subiektywne zestawienie :-) Choć pewnie wśród wszystkich monsterek można wyróżnić wiele różnych moldów. Z tego, co wiem, to nawet tym samym postaciom czasem się on zmieniał :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie można, tylko, że akurat te pomierzyłam matematycznie i tak mi wyszło

      Usuń