Obserwatorzy

wtorek, 12 listopada 2013

Mańkowa dziewczyna

stało się: nadejszla wiekopomna chwila... i czas ujawnić jak wygląda ukochana Mańka



licznik 42573

*powiem Wam, że znalezienie tej ślicznotki zajęło mi sporo czasu-  ale za to jest dokładnie taka, jak sobie Maniek wymarzył...
...jednak kryje pewien mroczny sekret (jest o Mańka piekielnie zazdrosna)- no cóż nie ma idealnych wilkołaczek...

Lalka trafiła do mnie od bardzo miłych państwa- ciepłych i życzliwych. Myślę, że będzie jej się u mnie miło mieszkało. Nie wiem, co Wy tam o niej myślicie, ale my z Mańkiem jesteśmy zachwyceni!

10 komentarzy:

  1. No, no, no randka w ciemno. Ale cieszę się bardzo, że udana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj tak- ale wyszukanie takiej zajęło mi spoooro czasu

      Usuń
  3. Wiem czemu Maniek ją od pierwszego "niucha" pokochał- panienka jest strasznie podobna do babci Wilkołaczki i to pewnie Mańka ujęło za nos!
    Kobieta musi być zazdrosna, bo inaczej nie byłaby prawdziwą kobietą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie coś w tym jest =)
      aczkolwiek ja zazdrości nie popieram, nawet w minimalnej formie

      Usuń
  4. Piekielnie zazdrosna, czuję w powietrzu awanturkę. Jeden Maniek + gromada dziewczyn + zazdrosna wilkołaczka = kłopoty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety- pierwsze spotkanie w domu u Mańka wypadło fatalnie. Z powodów estetycznych oszczędziłam wszystkim wpisu o tym.

      Usuń
  5. Idealnie do siebie pasują! Wilkołaczka ma prześliczną buzię, jest delikatna a z drugiej strony lekko zadziorna :) oby tylko nie odstraszyła tą zazdrością Mańka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maniek jest tak zakochany, że żaden logiczny argument do niego nie dociera

      Usuń