Obserwatorzy

wtorek, 26 listopada 2013

Szara Wilczyca, Smoczyca i zegarek z lalką

Składaki używane, ale w dobrym stanie i za rozsądną cenę:


Człowiek się musi dokształcać całe życie- przy okazji monsterki, która ma być wilkołaczką szarą (będzie, jak tylko odkryję sekret montowania uszu) o imieniu Grey, dowiedziałam się mnóstwa ciekawostek o wilkach szarych.



Druga składaczka to smoczyca Matylda:


Korpus mało ciekawy, bo taki zwykły, płaski, monsterkowy- nie ma zarysu łusek- a szkoda!
Za to ma ramieniu i na udzie pojawiają się zielone plamki (podobnie jak u Gorgona- tego ze szczypiorkami na głowie). Mattel zaszalał i dał jej smocze skrzydła oraz coś, co u ryby jest płetwą. W zestawie oczywiście wrednie były tylko 1 buty, ale za to dwa korpusy (dzięki Ci o czcigodny Mattelu). Biedna Jen, jest troszkę zazdrosna, bo do tej pory myślała, że tylko ona ma łuskowate odnóża...
Jen chciała być miła i chciała pożyczyć jej ogon, żeby Matylda poczuła się zasmoczyście, ale niestety CaM'owe Smoki mają mniej miejsca na ogony...

* te dwie wyglądają mi jędzowato trochę- i koniecznie musze popracować nad ociepleniem i wygładzeniem ich wizerunku

a tu z przymrożeniem oka:

dziś w sklepie za 2,50 kupiłam sobie zegarek...na ale tylko popatrzcie- nie kupiłybyście?!
musiałam dokupić jeszcze baterię za 2 zł(w kiosku) =))

licznik:44274

16 komentarzy:

  1. Ten zegarek działa? Właśnie to jest cały ból z tymi zestawami, że ZAWSZE czegoś brakuje i w zasadzie trzeba by kolejny dokupić. Uszy zapina się na włosach jak spinki, średnio to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działa- zegarek działa!!!!!!!!!!!!
      Mnie najbardziej wkurza, że są 1 buty i jedna peruka i czasem jeden korpus!

      Usuń
    2. O! właśnie! a ja myślałam, że to trzeba lalce głowę naciąć i uszy na zawsze zainstalować! Wytestowałam! Faktycznie, trzeba obmyślić inny sposób mocowania uszy, bo się z włosów zsuwają

      Usuń
    3. Mam dwie głowy tej wilkołaczki i w związku z tą nadwyżką plany co do alternatywnego mocowania uszu...

      Usuń
    4. oooo! i fajnie! czekam na efekt!

      Usuń
  2. Zegarek nosiłabym z dumą!
    Masz ty szczęście do tych składaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie to poluję na składaki, bo mnie zaciekawiły- najgorsze jest to, że jestem absolutnie niekreatywna i tylko składam te monstery tak, żeby były jak najbardziej klasyczne- nic im nie podmieniam. Ale nie zawsze mi się udaje

      Usuń
  3. ... zamknij oczy i wybieraj części ciałka na dotyk - będą niespodzianki :):)
    Ile już masz monsterków płci obojga ?? Straciłam rachubę ... :/
    Są bardzo atrakcyjne :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie sęk w tym, że mi się podobają takie, jak przez Mattela zostały zaprojektowane- w całości tworzą jakieś 1 zwierzę. I tam musze gdzieś natrafić na drugiego smoka, po potrzebuję drugie skrzydła
      ... mam około 20 monsterek... ale tak dokładnie ile, to nie liczyłam =) no i tych bez ciała też nie wliczam w liczenie =)

      Usuń
    2. ... i w dalszym ciągu mam monsterkowy zamęt w głowie... :)

      Usuń
  4. Zegarek świetny też bym się nie oparła :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki zegarek z laleczką! Trudno się oprzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek świetny, a cena jeszcze lepsza. A jak tam z chatą dla stada?

    OdpowiedzUsuń