Obserwatorzy

czwartek, 28 listopada 2013

Aniołki Charliego i Lestera oraz kociołki Pana Lwa

Swego czasu w telewizji królował serial "Aniołki Charliego".  Lester też ma swoje "aniołki" - trzy smoczyce o bardzo egzotycznej urodzie. Wygląda na to, że Lesterowi udało się oswoić smoki.


Tak  Matylda wygląda obecnie
Gdy Matylda do mnie trafiła- jakoś specjalnego wrażenia na mnie nie zrobiła. Była łysa, bo w peruce przyjechała Szara wilczyca. Na szczęście dla jej koleżanki znalazłam inne włosy i Matylda otrzymała perukę, która idealnie jej pasuje pod względem kolorystycznym. Niestety wielka grzywa odbierała sporo urody smoczce.

przed zmianą fryzury
Po mojej minimalnej ingerencji (zmiana sposobu zaczesywania włosów)

  okazała się najbardziej zmysłowa wśród grona monsterkowego.

Zaczesanie grzywki na bok odsłoniło rewelacyjny makijaż oka. Matylda ma piękne zielone łatki (łuski) na udzie i ramieniu. Róż i zieleń tworzą harmonijną całość. Smoczyca świetnie pozuje. Podoba mi się u niej to, że jest bardzo zmysłowa. Ile tajemnic odsłania, a jednocześnie zakrywa jej strój?! Bez wątpienia jest to monstera świadoma własnych wdzięków. Zapewne nie byłoby jej zbyt łatwo w monsterkowym świecie, gdyby nie to, że jest dla wszystkich bardzo miła i zawsze chętnie pomaga.
Ciekawe, co powie Lester, gdy ją zobaczy...
Cóż mógł rzec Lester?- Jesteś moim aniołkiem Matyldo!!!
 a tu, tak w ramach podsumowania- "Aniołki Lestera" nawet filmowy Charlie takich nie miał!

Specjalnie dla wielbicielek Straśnego Pana Lwa na życzenie Szarej Sowy
Oto Straśny Pan Lew i jego kociołki aniołki
Pan Lew mimo mizernej postury jest prawdziwym lwem salonowym i od razu stał się ulubieńcem moich "kociołek". Przepadają wprost za nim i ustawiają się w kolejce, żeby zanurzyć łapki w jego puszystej grzywie. Wspólnie urządzają dzikie harce i polują na istniejących i nieistniejących przeciwników.  Oczywiście wszystkiemu asystuje Ive
Droga Szara Sowo i droga Lunarh- Pan Lew dziękuje za pamięć i serdecznie Was pozdrawia!
licznik 44435

20 komentarzy:

  1. Uaaa, faktycznie to femme fatale monsterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No, ja myśle, aczkolwiek, czy on jest żywy? skoro jest wampirem... =)

      Usuń
  3. Fajnie ją przeczesałaś :) Mi długo było szkoda zakładać jej perukę ze względu na śliczne uszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma piękne uszy, ale mnie ta łysość odstraszała, dlatego wolałam jej perukę ubrać
      Poeksperymentowałam z uszami i mam pewien plan- ale to będzie montaż na stałe

      Usuń
  4. Śliczna! Niebezpiecznie zaczynają mi się podobać "składaki"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ciekawe! Ja to się nie zakuszam na kombinacje- wolę złożyć te lalki takie, jak wstępnie zostały zaprojektowane, bo mi się najbardziej podobają

      Usuń
  5. Hello from Spain: great dragon. I like the hair. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama lubię zaczesanie na bok- sprawdziłam jak lalka będzie wyglądać- i mi się spodobało. Fryzurę utrwaliłam lakierem do włosów-popsykałam tylko grzywkę.

      Usuń
  6. Gdzie kupiłaś takiego fajowego wampirka ? ,a smoczyce niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wampir pochodzi z serii "Stwórz potwora"- jest w parze z gargulcem
      można kupić na allegro lub w hipermarketach- a ubranie trzeba uszyć samodzielnie

      Usuń
  7. Tęsknię za Straśnym Panem Lwem, co u niego słychać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straśny Pan Lew nareszcie został przywódcą stada. Ma swoje trzy "kociołki" i czuje się bardzo męski i bardzo spełniony. "kociołki" za nim przepadają. I oni wszyscy razem gdzieś przepadają, by załatwiać swoje kocie i lwie sprawy. Serdecznie Cię pozdrawia i dziękuje, że ciepło o nim myślisz.

      Usuń
  8. Widzę, że liczba potworzastych rośnie w siłę:) To już prawdziwa monsterowa rodzina:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cię kręcę! Niby tylko grzywka na bok, a cały wygląd lalki staje na głowie! Matylda jest 100% kobietą, skoro jeden szczegół tak ją "wylaszczył".

    OdpowiedzUsuń
  10. Matylda wygląda rewelacyjnie !!
    Zaczną się zlatywać Smoki , oj zaczną ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie czekamy z Matyldą na jakiegoś Smoka, ale Mattel udaje, że nie zna potrzeb prawdziwej monstery o ognistym tempremencie

      Usuń