Obserwatorzy

sobota, 2 listopada 2013

Masa krytyczna przekroczona

Ilość lalek w domu przekroczyła masę krytyczną- serio! jest ich tak dużo, że tego nie ogarniam! Dlatego jako chomik urządzam wypsz...
uzyskane fundusze pozwola mi zrealizować marzenie lalkowe- dobra- przyznam się: zbieram na korpusy dla składakowych monsterek =)

Kissing i środkowa Mrugająca sprzedane
śnieżka i Ariel rezerwacja

Rezerwacja środkowej balerinki dla Grażki
Balerinki sprzedaję bez ubrania!
Mangusta Rezerwuje

to nie ja ją tak oszpeciłam


Rezerwacja dla Moniki Ber***


Mamuśka znalazła nowy dom




 u Teresy głowa do przyklejenia
Rezerwacja





12

12





chętni pisać na mail gosiaksz1@o2.pl

9 komentarzy:

  1. ja rezerwuję tą
    http://1.bp.blogspot.com/--dcFy6qubdQ/UnTf4JgUwcI/AAAAAAAAIcw/h51_Q0jdHVI/s1600/13.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Marina, http://3.bp.blogspot.com/-0XUB5NhkNos/UnTklEGOqJI/AAAAAAAAIds/R9BThBbCLfM/s1600/21.jpg, wciąż aktualna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak proszę o mail w celu ustalenia detali zakupu

      Usuń
  3. A czy może posiadasz na zbyciu głowę z bladym europejskim ciałem i czarnymi włosami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz na myśli drugą lalkę cielesną z Jeziora łabędziego? bo jeśli tak- to mam

      Usuń
  4. Mam pytania :) Jaki jest kraj produkcji pierwszej baletniczki z lewej? I dokąd sięgają jej włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lalka pochodzi z Malezji, włosy sięgają jej do łopatek.

      Usuń
  5. Dzięki :) Szukam 'dłuższowłosej' odmiany.

    OdpowiedzUsuń