Obserwatorzy

niedziela, 24 listopada 2013

Serce Grażki

 Wiele razy już spotkałam się z Waszą ogromną życzliwością. Lista osób, które tyle razy okazały się dla mnie dobre, zajęłaby pewnie całą stronę. Każdej z tych osób ogromnie dziękuję.
Dziś opowieść o tym, jak trafił do mnie Zwierz Strasznie Sympatyczny. Otóż swego czasu dałam na forum ogłoszenie, że poszukuję zwierza typu nietoperz lub pająk, zwierza bezdomnego, który u mnie znalazłby miły kont, wikt opierunek i inne takie tam luksusy. Na ogłoszenie odpowiedziała Grażka, która miała ich troje do oddania.  Otrzymałam bardzo tajemniczą kopertę, pięknie ozdobioną motywem prezentu:
Takim sposobem trafili do mnie Mamut, Królik i Pająk Elvis oraz monsterkowe buty i 2 piękne torebki!
Najlepsze jest to, że zwierzaki nie mają mózgów do "wyjadania"... Są prześliczne! stoją na półce a ja nie wiem, jak mam się nimi cieszyć, bo nie mogę uwierzyć, że już u mnie są!

Serdecznie dziękuję za dobre serce!!!!!!!!!!!!!!!!!! Elvis pewnie wkrótce pojawi się na blogu- a za nim jego futraści przyjaciele =)

licznik 43849

7 komentarzy:

  1. Kolejny dowód na to, jak wielu wspaniałych ludzi jest wśród nas! Nie każdy ma takie wielkie serducho :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =)
      wielokrotnie już doświadczyłam sporo życzliwości!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj tak! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! czaderski jegomość!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. no i właśnie dlatego chciałam go w swojej ekipie!

      Usuń
  4. Hello from Spain: I agree with you. Through the blog we meet wonderful people. Nice gifts ... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń