Obserwatorzy

sobota, 9 listopada 2013

"Pożycz mi ciało, bo chciałabym pobyć sobą"- kilka słów o monsterach składakach w praktyce

Monstery składaczkowe są bardzo ciekawe. W zasadzie chyba najciekawsze z całego grona monsterkowego. Można tworzyć najwszelaksze hybrydy z uszami, skrzydłami i ogonami. Szkoda tylko, że część monster nie posiada własnego korpusu i musi sobie "pożyczać ciało" od zaprzyjaźnionych monsterek - składaczków, żeby choć na chwilę "pobyć sobą". Jest mi tych beztłowiowych bardzo szkoda. Jestem na etapie zbierania funduszy na korpusy.


Jeśli ktoś jeszcze nie wypróbował "składaczków"- polecam- są świetne!


Nie chcę powielać niczyjej pracy, zatem pytam wszem i wobec, czy ktoś już robił wpis zbiorczy o moldach monsterek?

14 komentarzy:

  1. Faktycznie Mattel nie popisał się dając tylko jeden korpus... Mam nadzieję, że Twoje "bezcielesne"lalki zostaną wkrótce zaopatrzone w korpusiki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby =) na razie czekam na dopływ gotówki, niestety korpusy muszę kupić w na ebajku, bo u nas nie ma

      Usuń
  2. No właśnie- za mną chodzi a raczej pobzykuje monsterowa Pszczoła i nijak nie mogę się zdecydować na zakup właśnie z braku korpusu - chyba trzeba polować na podziecięce allegrowe tanie padło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie gila po psychice to stworzonko, ale na razie nie utrafiłam na rozsądną cenę, więc czekam... a rozsądna cena pojawi się pewnie dopiero w lutym... a! no i ta grzywka mnie u Osy odstrasza... mam WampirElkę taką z grzywką- źle się układa i widać perukę

      Usuń
  3. Zastanawiałam się o co chodzi w tych składaczkach, bo widziałam tylko pudełka bez korpusów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie kończyny i głowa bez korpusów- ironiczne "poczucie humoru" Mattela. Najnowsze "składaczki" mają już swoje kopusy i inne części anatomiczne, tylko te starsze biedaczki muszą żebrać u koleżanek o pożyczenie ciała

      Usuń
  4. Hello from Spain: I wish you luck with the bodies for faces. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają - nawet jeśli ktoś pisał , to też napisz !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, muszą się dzielić jednym ciałkiem =)

      Usuń
  6. Mnie też dziwi, dlaczego zrobili zestawy bez korpusów... Dlatego mnie one zniechęcają :/ A zbiorcze wpisy zawsze są ciekawe, nawet jeśli ktoś już zrobił podobny. To zawsze ciut inne spojrzenie na nie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mattel niby się zrehabilitowała i korpusy "dorobił"- ale ciężko je kupić i kosztują 8 razy tyle co lalki

      Usuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że one nie posiadają korpusów. Naprawdę szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo, bardzo szkoda- muszą sobie biedaczki od koleżanek pożyczać

      Usuń